Hallo allemaal, Ik was gisteren al 4 dagen overtijd en heb maandag negatief getest, het bleek dat ik tevroeg was, want ik heb gisteren weer getest (gisteravond) en er was een heeeeeel licht blauw lijntje te zien op de clear blue. Vanochtend meteen weer getest en ja hoor hij was al veel duidelijker. Kon het nog niet helemaal geloven dus heb ook nog net een kruitvat test gedaan en ja hoor. Ook een streep. Dus ik wordt als alles goed gaat een december mama. Gr. Allyssa
Dank je wel allemaal, kan het nog niet helemaal geloven, ik ben van september van de pil af maar ivm ziekte mocht ik nog niet zwanger worden, nu heb ik in maart groen licht gekregen en het is meteen de eerste maand raak. Ik hoop dat alles goed gaat. Maar het is nu nog een beetje onwerkelijk. Gr. Allyssa
Ik zag net dat labmuisje ook vandaag positief testte Van harte gefeliciteerd, wanneer ben je uitgerekend?? Nique jij ook van harte gefeliciteerd. Gr. Allyssa
Berbel: Ja op mijn nod teste ik negatief, en 4 dagen later positief dus er was denk ik nog te weinig hcg. De testen worden in ieder geval steeds donkerder. Bedankt allemaal. Gr Allyssa
gefeliciteerd meid!!! ga er maar lekker van genieten!! ik ben/word ook nog net een decembermama, of net niet meer hahaha