hallo dames hoe gaat het hier ?,, Deze week de 11e week volgende week alweer de echo spannend. Vanaf nu gaat iedere dag zo sloom ik kan niet wachten. 5 weken alweer verder dan van de vorige echo!. buikje begint al iets naar buiten te staan. Gefeliciteerd dames die zwanger zijn, ik las helaas ook minder nieuws, een dikke knuffel voor de dames waar het minder bij gaat .
Wauw jij hebt al bijna de 12 weken gered! voor mij gaat t best snel hoewel ik me vaak nog druk maak of alles nog wel goed zit. Ik mag over een aantal daagjes weer voor een echo en vanaf nu gaat t aftellen beginnen wantmet 12 weken krijgt iedereen t bij mij te horen! . Ik heb ookal een klein buikje maar tlijkt nunog vooral alsof ik me vol gegeten heb en nog niet naar de wc ben geweest haha
Jij bent ook al 10 weken echt super ik wens je veel liefs toe met de baby blijft spannend allemaal hihi morgen ochtend de echo 8 u super zenuwachtig of alles nog goed zit
hoi.. even komen piepen ik ben nu 4weken en 2dagen zwanger alles is nieuw en raar.. het is nog zo onwerkelijk dat ik over 8maanden een babytje in mn armen zal hebben.. maar ooooooo zo fijn! veel geluk iedereen en laten we maar genieten ervan!
dankjewel !! en het zelfde voor jullie ook ! en hoe was je echo?? ik heb morgenmiddag eentje spannend!!
Heel spannend! het lijkt bij mij nog zo kort geleden .. ik kwam er ook al met 4 weken en 3 dagen achter.. alles leek toen zo onwerkelijk nog en het wachten op de eerste echo leek al helemaal ver weg.. maar geloof me voor mij is het heel snel gegaan! ik wens jou ook heel veel geluk en dat je een mooie echo binnenkort mag hebben
Hiii, nou alles in orde baby was lekker aan het schoppen haha. wiebelkont. we zijn geen 12 maar 13 weken zwanger dus even me tickers aanpassen. Heel veel plezier Ashelyy morgen. echt zo leuk het is gewoon al helemaal een mensje. ik drink altijd of snoep iets voor ik ga dan door de suiker is de kleine lekker bewegelijk.
Wat leuk om te lezen!! ik heb mijne helaas nog niet zien bewegen.. telkens als er een echo gedaan werd sliep het xD maar volgens de gyn slapen ze veel rond deze tijd. Bedankt voor de tip trouwens.. ik ga dat eens proberen in de hoop dat ik morgen de kleine ietsjes zie bewegen . Ik ga morgen ook vragen of mijn berekening klopt en of ik niet ook verder ben dan uitgerekent.. voor jou al wel fijn dat je ineens de 12 wk gepasseerd bent