rare sperma

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lovecouple, 18 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovecouple

    Lovecouple Bekend lid

    27 mei 2008
    900
    1
    0
    mijn vriend heeft altijd witte dikke slijmerige sperma.. maar gister na de sex met afvegen na het plassen zag ik dat ze sperma dun doorzichtig was.. weten jullie wat dat is>
     
  2. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Hoe bedoel je dat... Wanneer het uit jou kwam ofzo?
     
  3. Lovecouple

    Lovecouple Bekend lid

    27 mei 2008
    900
    1
    0
    ja vanaf hem in mij.. normaal als ik de rest zeg maar uit plas is het dik en witt en klodders zeg maar maar dit was dun en doorzichtig
     
  4. Zinah

    Zinah Actief lid

    28 jul 2008
    195
    0
    0
    Hoi, geen zorgen, dat is normaal!
    Sperma 'vervloeit' altijd, meestal na een minuut of tien. De kleur en structuur verandert dan.
    Het zegt niets over kwaliteit ofzo.

    Haha normaal zou ik dit ook niet geweten hebben, maar als je met inseminatie bezig bent dan komt dit onderwerp ook voorbij, vandaar ;)
     
  5. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    In het begin is het inderdaad dik en niet erg vloeibaar. Later wordt het doorzichtig en waterig, dat is normaal!
     
  6. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dat is volgens mij inderdaad normaal.
    Mijn men heeft en sperma onderzoek gehad en je zag inderdaad dat het na een 10 min/kwartiertje er anders uit zag.

    Zijn onderzoek was helemaal goed, dus ik zou me daar geen zorgen overmaken op basis van wat je ziet.

    Groetjes,
    Krissa
     
  7. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Dat gebeurd altijd idd.. Ik durf niet naar de wc te gaan na het vrijen :oops: want alles loopt er uit en dan ben ik bang dat me lichaam niks opneemt zeg maar.. Maar 's ochtends of 's nachts wanneer ik moet plassen komt er nog aardig wat uit, zodoende weet ik dat het gebeurd.
     
  8. Dag

    Dag VIP lid

    2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wat leer ik hier weer een hoop... ;)
     
  9. Lovecouple

    Lovecouple Bekend lid

    27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik moet altijd meteen plassen erna kan er niks aan doen haha
     
  10. lili20

    lili20 Actief lid

    22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi allemaal...mijn vriend heeft dat ook dan dik dan dun dat is normaal alleen ik wet niet wanneeer hetr het sterkst is

    en als je naar de sex gaat plassen maakt niks uit alles watr er uit komt is geen goed zaad
     
  11. kanjer

    kanjer Bekend lid

    8 mei 2008
    626
    6
    18
    Vrouw
    dag dames,

    hehhe zie dat jullie het over sperma na de sex hebben hhhe, leuk onderwerp ;)

    ik heb ook weer iets hoor, tzal vast niet zo zijn, maar stiekem toch soms bang voor.
    dat na de sex dat met het eruit lopen van sperma.. dat ook meteen alles meegetrokken word zeg maar. (ja klinkt vaaag i knooow..)

    ghehhee ben ook een miep he ;)

    gr kanjer
     
  12. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Nouja dat denk ik dus ook kanjer, denk dat echt alle sperma er uit loopt. Daarom durf ik niet te plassen na de sex, maar als ik zo doorga loop ik binnenkort ook wel blaasontsteking rond denk ik?... Hoop het niet natuurlijk :s..
     
  13. Krissa

    Krissa Bekend lid

    16 mei 2007
    585
    0
    0
    Sittard-Geleen
    Dames.

    We kunnen gewoon rustig na de toilet achteraf als het nodig is.
    Zelf ga ik in bad zitten erna, rara afwijking als gevolg van een gebeurtenis uit het verleden.

    Heb aan mijn gyn. gevraagt of dit kwaad kan etc.
    In princiepe kan het geen kwaad, zolang je maar geen douchekop eropzet of een vaginaaldouche zou doen, maar dat weten we denk ik allemaal al wel.

    Wat betreft de wc, geldt hetzelfde, het zaad wat voor de bevruchting moet zorgen zit dan al hoger in je vagina en komt er dan niet zomaar meer uit. Wel wordt aangeraden ongeveer5-10 min te blijven liggen op je rug voordat je opstaat.

    Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

    Groetjes.
    Krissa
     
  14. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    Ja vooral dit is wel een handige tip thanks :D
     
  15. MyPrecious

    MyPrecious Niet meer actief

    Ja altijd handig om te lezen wanneer je het nog niet weet :D.

    Ik blijf ook zoiezo 10 minuten liggen. Hahah iemand uit me buurt had 1 aangeraden om ze vriendin op te tillen (benen omhoog), wie weet of hij dat gedaan heeft, maar nu is ze wel zwanger na 4 jaar. Gek idee eigenlijk. Vraag me echt af of ze dat hebben gedaan, die benen in de lucht na de sex... :)
     
  16. Laurhen

    Laurhen Bekend lid

    30 jul 2008
    612
    0
    0
    hihi ja wie weet.


    Ik ga meestal niet gelijk plassen ofzo. Ik blijf lekker liggen en ga pitten :p dus die 10 minuten wordt ruim gehaald.
     
  17. Sam86

    Sam86 Fanatiek lid

    16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Dat van mijn vriend verschilt ook heel erg hoor. De ene keer wat dikker en witter dan de andere keer.

    Ik heb zo'n rare tik... Na de sex heb ik altijd een washandje tussen mijn benen. Ik ben zo jaloers op vrouwen waarbij het er niet uitloopt haha Ik ga daarna wel altijd naar de wc. (meestal na 15 minuten ofzo)

    Heb alles al geprobeerd. Zelfs het met m'n benen in de lucht hangen hihi. Heel komisch maar zonder succes :D

    Liefs,

    Sam
     
  18. Yoki

    Yoki Actief lid

    19 aug 2008
    156
    0
    0
    Hey meiden,

    Ik blijf inderdaad ook na de sex een minuut of 10 liggen met mijn benen omhoog en m'n kont op een kussen... :oops: Heel charmant om te zien ook... haha. Maar ik ken inderdaad een vriendin die ook snel zwanger is geworden op die manier, dus tja, proberen kan geen kwaad! :)

    Vind het altijd zo zonde als het eruit loopt in het toilet...
    :(
     
  19. lola2

    lola2 Bekend lid

    31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Wij doen aan zelfinseminatie en ik blijf na de inseminatie altijd minstens een kwartiertje liggen met een dik kussen onder mijn billen (+ een washandje tussen mijn benen :) ).
    Moet goed genoeg zijn want ik ben eenmaal zwanger geweest, helaas is het een miskraam geworden...

    Succes meiden!
     
  20. Kolibrie

    Kolibrie VIP lid

    29 jun 2008
    5.733
    410
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

    Wat ben ik blij dat dit onderwerp begonnen is zeg! Ik zat er zelf ook altijd mee. Op het moment dat mijn vriend zich terugtrekt (om het toch even netjes te houden :oops: ) loopt er ook een klodder sperma uit. Ik heb dan ook het idee dat dan het meeste eruit loopt (zal dan hopelijk niet zo zijn). Op dat moment is het wit. Ik blijf zelf ook altijd zeker 10 minuten liggen met een handdoekje of washandje tussen mijn benen, maar zodra ik opsta loopt er nog een klein beetje uit (dan is het doorzichtig).

    Ik vraag me dan af hoeveel er dan wel naar binnen is gekomen...gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben met dit probleempje haha. Ik moet ook altijd plassen na de seks, maar dan loopt er heel weinig tot niks meer uit.

    Ik ben dus zeker opgelucht dat ik niet de enige ben...dat met dat kussen en benen ophoog zal ik ook maar eens proberen dan.
     

Deel Deze Pagina