Hoi allemaal ik ben nu bijna 2 maand van de pil af nou zijn er een paar rare dingen ik heb een klein bruin vlekje op mijn rechter tepel gekregen (moedervlekje?) ook rond mijn navel is het een beetje bruinig.. en als ik in mijn navel druk (beetje draai met mijn vingers) schiet er een pijn naar binnen toe is dit nog ontpillen of kan dit een zwangerschap zijn? ook heb ik veel aders op mijn tepels lopen.. en vanaf mijn schaamstreek bolt mijn buikje ook als ik zit is die een beetje bol mijn vriend slaat er wel eens zachtjes op en dan zegt hij er zit allemaal lucht in ??? heb ook veel rommelende darmen hele dag door.. kan iemand me helpen !!
nee nog geen test gedaan.. bang voor een teleurstelling mijn nod is 30 december ongv.. deze week zou mijn 2e vruchtbare week zijn (sinds ik gestopt ben met de pil) de 6de december wel bruin bloed verlies gehad.. en toen ik moest plassen een paar x rood/rozig ook steeds last van me rug nu, na uur op werk staan (werk in een kledingzaak) heb ik al last.. pff
het is mogelijk dat je zwanger kunt zijn aangezien je bruin bloed verlies heb gehad en een aantal symptomen die daarop kunnen wijzen maar het zou ook kunnen zijn dat je aan het ontpillen bent..ik zou zelf gaan testen mocht het niet zo zijn dan weetje het en ben je niet in twijfel.. succes