Ze bedoelen daarmee dat er een lijntje komt na afleestijd . Poe meid, hoop toch echt dat je zwanger bent en je ongi niet doorzet!
hoi ja, ik hoop het ook. Normaal ben ik wel nuchter, maar omdat het nu al 4 dagen achter elkaar is en met twee types testen vind ik het wel heel spannend worden! Maar voor hetzelfde geld is het een vmk. Ik merk het wel, nog even in spanning zitten dus. Alleen al om die spanning niet meer iedere maand mee te hoeven maken, zou ik al graag zwanger willen zijn. Maar dan komen er weer andere zorgen...
mmm ik zou anders over paar dagen nog een test doen en dan kijken wat het doet ik ga duimen voor je meis en ik hoop dat het goed nieuws zal worden
o oke bedankt vandaag is me nod nog steeds nie ongi en ook geen ongi gevoel spannendddd vrijdag lichte streep dus ga straks weer testen xx
vanmorgn een 2 bakkies koffie op om 11uur om half 4 getest en negatief dit was niet de kruidvat 2 voor 5 dit was huismerk van de drogist vandaag is mn nod en nog nie ongi zijn dei kruidvat testen echt betrouwbaar omdat ik daar wel een lijn op had vrijdag?
Je hoort, zoals over iedere test, wisselende verhalen. Maar vandaag is je nod, en lang niet iedere test is dan meteen posi mocht je zwanger zijn! Bij mij duurde dat toen ook een aantal dagen. Ik zou dus denken: afwachten en over 2 dagen weer testen? Sterkte!