borstvoeding en lage bloeddruk

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door visitor, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    Hoi allemaal,

Ik ben bij de arts geweest en mij is geconstateert dat ik een lage bloeddruk heb waardoor ik vaak duizelig ben en echt het gevoel heb dat ik elk moment kan flauwvallen.

Ik weet alleen niet of het gezond is om borstvoeding te geven omdat ik een lage bloeddruk heb , zijn er hier vrouwen die er ook last van hebben maar wel borstvoeding blijven geven of zijn gestopt?

Veel liefs,
    Visitor

2. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Of het gezond is of niet weet ik niet. Als je de veiligheid van jou en je kindje maar in de gaten houd zal het wel mee vallen. De borstvoeding is voor je kindje overigens wel gezond, als je je dat mocht afvragen.

Hier ook een lage bloeddruk al een behoorlijke tijd, maar 'mijn' artsen hebben me nog nooit gezegd dat het ivm die lage bloeddruk beter zal zijn om te stoppen met het voeden.

Liefs Hanneke.

3. visitor

visitor Actief lid

31 jul 2007
    279
    0
    16
    bedankt hanneke voor de gerusstelling, ik heb medicijnen voorgeschreven ik mag ze gebruiken met borstvoeding.

4. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ahh kijk das fijn! Hoop dat die medicijnen zullen helpen om je wat minder duizelig enzo te voelen. Mooi ook dat ze samen met de borstvoeding kunnen. Ik zelf heb er geen medicijnen voor.

Liefs Hanneke.

Deel Deze Pagina