hoi! ik heb even een vraagje... milan is nu vrijdag 15 weken, zijn er kindjes van deze leeftijd die al op 4 voedingen zitten? hij weegt nu 6210 gram. het is namelijk zo dat ik hem nu echt wakker moet maken voor de voedingen... liefs rebbel *Edit moderator: topic verplaatst*
het is al even geleden hier maar bryan zat ook al erg snel op 4 voedingen , ik zou het gewoon eens proberen kijken of hij door slaapt , hij weegt zat ! en kan dus heus wel wat hebben ! volg je moeder gevoel ! hahah
Esmee zat met 10 week al op 4 voedingen Gewoon weglaten die laatste fles en zeer waarschijnlijk zal hij gewoon lekker doorslapen
Mijn Milan zat ook met 3,5 maand op 4 flesvoedingen. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik rond die tijd ook ben begonnen met bijvoeden.
Ik maak nooit wakker voor een fles. (Ga het vanaf morgen overdag toch doen omdat Yinthe haar ritme volledig heeft omgedraaid en nu overdag alleen maar slaapt en 's nachts iedere 4 uur honger heeft). Dus als Milan 's avonds niet meer wakker wordt zou ik lekker proberen hoe hij het op 4 flessen doet.
oke, dank jullie wel meiden! dan ga ik het eens proberen! ik geef wel flesvoeding, maakt dat verschil? wat is dan verstandig om als tijd te nemen voor de laatste fles? en hij kreeg nu 5 x 180 cc, nu dan gewoon 4 x 180 cc doen? of dan wel gewoon wat meer in de fles? liefs rebbel
Je zou 3 flessen van 180 kunnen doen en de laatste fles 210. Ik gaf dan de laatste voeding om 19.00 uur en daarna lekker haar bedje in.
nou Milan heeft gister om negen uur zijn laatste fles gehad en mooi doorgeslapen tot half zeven vanmorgen! het is alleen wel zo dat hij nu soms spuugt na zijn voeding... hij krijgt nu 4 x 200 cc ipv 5 x 180 cc. zal dat wennen zijn? of kan zijn maagje het nog niet aan? liefs rebbel