Hallo Ik ben nieuw hier Ik heb maandag een testje gedaan En joepieee we zijn zwanger naar een jaar geprobeerd te hebben Alleen verlies ik soms gele slijm is dat normaal ?? Ik ben een beetje bang dat dat een slecht teken is Ik hoop dat alles goed verloopt
als eerste gefeliciteerd! kan geen kwaad.. lijkt het op vruchtbaar slijm? dat had ik de eerste paar weken ook heel erg en nu nog af en toe. bij mij was het dan wel doorzichtig in de zwangerschap produceer je meer afscheiding dus is heel normaal. zou hooguit kunnen duiden op een vaginale infectie omdat het geel is dus wel in de gaten houden of je jeuk krijgt maar verder kan het totaal geen kwaad.
Dankjewel voor je reactie , Het is niet altijd geel meer wit verlies Alleen maak ik me zorgen omdat het onze eerste kindje wordt Ik neem morgen contact op met de huisarts voor de zekerheid denk ik
Gefeliciteerd! Ik ben ook 4 weken en dan 4 dagen zwanger volgens een test op internet en de test van clear blue... dus we lopen echt gelijk.... Ik ben ook erg bang en onzeker .. dat witte slijm heb ik ook en me buik rommelt ook wat aan...
Dankjewel allemaal! Ik ga het verwerken en proberen een plekje te geven, ben je eindelijk zwanger naar lang geprobeerd te hebben overkomt ons dit helaas ik hoop dat we gauw gelukkig mogen zijn