Pijn in de onderrug en heupen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Zanetti, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi meiden

Ik heb sinds gisteren ontzettend veel last van mijn onderrug/stuitje en heupen. Kan amper 5min staan, zelfs tijdens het zitten heb ik er last van. Normaal heb ik dit niet, als ik ongesteld moet worden. Mijn NOD is volgende week de 14e. Herkent iemand dit?

Met mn zoontje had ik wel last van de bekken, maar dat was meer aan het eind van de zwangerschap en de weken ná de zwangerschap, toen voelde ik dit ook, maar niet pril in de zwangerschap.

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    En hoe is het nu? Ik heb nu ook zo'n Laar van mij. Onderrug en heupen, of zijn het mijn bekken ik weet het niet. Het zeurt en steekt. Morgenvroeg wil ik gaan testen.

3. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Hoi Lies! Had niet verwacht nog een reactie te krijgen haha, bleef namelijk stil hier.

Maar ik ben helaas alsnog na 5dg overtijd te zijn ongesteld geworden. Wil zodra mn menstruatie weer is gestopt, beginnen met ovulatie testen.

Spannend voor jou, ik zie dat je al bijna een week overtijd bent. Ik ga voor je duimen, laat je het nog even weten na het testen, hopelijk goed nieuws! :)

Deel Deze Pagina