hey allemaal ben nieuw op het forum... heb een vraagje en of misschien dat er mensen zijn die soortgelijke iets hebben meegemaakt... ik heb sinds 2,5 week dat ik met vlagen ontzettend misselijk ben ,af en toe had ik links onderin de buik steekjes ,gevoelige borsten , ontzettende eetlust, en soms ERG humeurig . ik moest 2 dagen geleden ongestelt worden dit gebeurde echter niet! terwijl ik altijd een zeer regelmatige cyclus heb. wat ik wel heb is af en toe buikpijn/krampjes en ontzettende /vervelende lage rugpijn. en sinds vandaag licht roze bloeding ( in mijn ogen geen ongesteltheid te noemen) en uiteraard nog ontzettende rugpijn... zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt en zwanger bleken te zijn?? ben zelf al wel moeder maar zoiets al dit heb ik nog nooit mee gemaakt ... allemaal erg frustrerend! hoop op reacties groetjess xxx
ben je allang gestopt met de pil want kan ook ontpillen zijn.en anders een testje doen dan weetje het
hey hallo, ik gebruik de pil al meer dan een jaar niet meer dus dat kan het niet zijn en tjaa testen ... paar dagen geleden was hij negatief dus wacht eerst wel ff paar daagjes af voor ik weer ga testen..