Hallo Dames en eventueel pappa's die stiekem ook meegluren, ik ben Caro van 40 en ik ben in verwachting van m'n derde kindje. Wij verwachten onze spruit rond 4 oktober, maar omdat er complicaties zijn geconstateerd, gaat ze gehaald worden in de derde week van september. Dit was voor mij vooral de reden om me hier aan te melden, want zelf kan ik NIETS terugvinden over deze complicaties! Dus vroeg ik me af of er misschien lotgenoten van dit probleem bestaan.... Het is namelijk zo: de placenta is in twee helften gegroeid en één van de verbindende aders is voor de "ingang/ uitgang"gaan liggen. Dus ons kindje zit een klein beetje "gevangen". Graag zou ik ervaringen van moeders willen lezen, omdat dit alles mij behoorlijk vreemd was. Ik kijk er wel naar uit om een mooie lieve baby te krijgen, wederom, maar vind 't wel eng de manier waarop... Groetjes van Caro.
Gefeliciteerd met je zwangerschap Heb er zelf nog nooit van gehoord. Wel heb ik ervaring met een geplande keizersnede. Fijne en voorspoedige zwangerschap.