Hallo allemaal Moet het eventjes kwijt. Ben nu na 3 miskramen weer zwanger. heb vandaag de test gedaan en over duidelijk we zijn weer zwanger Bij alle drie de miskramen, een curretage gehad. dus hoop niet dat dit de 4e keer gaat worden Vind het moeilijk om blij te zijn, bang voor teleustelling. toch is er weer hoop en een sprankje licht Komende weken zullen spannend zijn.... Ik denk alleen maar lief schatje blijf alsjeblieft zitten!!
Hoi Bianca Zit in hetzelfde schuitje als jou en ik ben ook zo bang en onzeker Heb dit jaar ook 2 miskramen gehad gelukkig hoefde ik niet gecurreteerd worden. Bij mijn miskramen had ik allerlei symptomen ook alle 2 verschillende symptomen en nu voel ik nog niet eens dat ik zwanger ben vind het zo raar en ik moet nog zo lang wachten op de echo worden inderdaad weer spannende weken. Wil je heel veel sterkte wensen en hoop dat dit voor ons een plakbeebje word.
Een voorzichtige felicitatie! Ik weet hoe je je voelt. Ik heb ook 3 miskramen achter elkaar gehad. De eerste weken zijn zo slopend, bij elk toiletbezoek controleren of je echt niet bloed, steeds symptomen controleren, het wachten op de eerste echo, zou alles goed zijn etc. etc. Heel veel sterkte met het doorkomen van de tijd, en ik duim voor een plakbeeb!
Gefeliciteerd meid! Kan me je zorgen heel goed voorstellen. Maar dit wordt een plakkertje hoor! Probeer vertrouwen te houden in je lichaam.
super bedankt voor jullie reacties! en ook jullie gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet er van! @destiny zal ook duimen voor je en hoop dat je over een tijdje een kindje in je armen kan houden. Iedere zwangerschap kan anders voelen dus dat is geen teken dat het wel of niet goed is! probeer toch een beetje te genieten al weet ik als geen ander hoe moeilijk dat is. @ noekje wat moeilijk is het om je steedsw weer op te laden voor een zwanger schap he? Ik zie dat jij alweer 29 weken bent Gefliciteerd! Geeft mij een beetje extra hoop dat het wel kan na 3 mk. geniet van je wondertje in je buik! lfs Bianca
Meiden geef niet op en houd moed dat het eens goed zal gaan. Ik heb wel grote kids(2 zijn net volwassen) maar na 20 vlinders ben ik nu 31 weken zwanger dus het kan echt.Blijf positief ook al weet ik uit eigen ervaring hoe moeilijk het is.Zal ook duimen. (((dikke knuf)))
Hey hoi, ik kan hier ook meeschrijven. Bij mij is het allemaal nog heel pril, maar met de test van vanmorgen en de kwaaltjes die ik heb, kan ik er niet onderuit: ik ben ook zwanger. Kan het nog nauwelijks bevatten 2 jaar na de laatste MK... Is er bij jullie nog iets bijzonders? Extra hormoongebruik o.i.d.? Of zijn jullie na de laatste mk spontaan zwanger geworden nu geen extra ondersteuning? Ik gebruik utrogestan en estradiol omdat de terugplaatsing van de cryo in een kunstmatige cyclus is gebeurd. Liefs!
Nessy, je hebt het vast al vaak verteld, maar 20* WTF!! Al die 20 zonder enige gynaecologische interventie/ondersteuning? Of ook met IUI en IVF mks gehad? Petje af dat je het volhoudt. Maar de aanhouder wint zien we nu wel.
Een voorzichtige felicitatie. Ik snap je gevoelens meer dan...Heb hier in hetzelfde schuitje gezeten, maar nu na 3 miskramen al 25 weken zwanger....Sterkte de eerste weken, ik weet dat dat afwachten slopend kan zijn...
Een voorzichtige felicitatie! En laten we met zijn allen heel hard gaan duimen dat deze het helemaal goed gaat doen!!! Sterkte met de onzekerheid. Merk dat ik dat al heb, hoe moet dat dan wel niet voor jou zijn na 3 MK.