Mijn zoontje van 10 weken drinkt nu een 14 dagen Nutrilon Omneo. Eerst maakte hij maar om de 2 dagen stoelgang en was zijn stoelgang wanneer het dan kwam heel hard en groen van kleur. Nu heeft hij al 3 dagen na elkaar wel elke dag gedaan, gisteren zelfs 2x en de kleur is terug normaal. Echter stelt zich nu een ander probleem . Hij drinkt een gedeelte van zijn flesje aanvankelijk rustig en goed, en dan ineens begint hij onrustig te worden, te spartelen, te wenen en te persen alsof hij kaka wil doen maar niet kan. Tussen dit alles door zit hij dan toch nog te happen dus hij heeft wel degelijk honger! Het flesje geraakt dus wel leeg maar van de 165cc gaat een 60 à 70cc goed en dan begint het dus . Nu is het zo dat je al onmiddellijk als hij start met drinken het hoort "klotsen" in zijn lijfje en hij laat dan ook windjes. Het lijkt wel alsof de melk "jaagt" in zijn darmpjes en hij dus echt krampjes ervan krijgt. Maar Nutrilon Omneo is net tegen krampen!!!! Kan iemand me hier enige raad in geven?? Ik weet dat het merk Nan ook een nieuwe melk op de markt gebracht heeft een aantal maanden geleden: de Nan Complete Comfort. Ik ben nu heel erg geneigd deze eens te proberen...
Nee dat is niet uitgesloten nee... Maar kan dat nu nog optreden ineens dan? Zouden we dat niet al eerder moeten gemerkt hebben?