Wie kan mijn echo eens goed bekijken?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mamavan5bengels, 6 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    We hebben gister een geslachtsbepalende echo gehad, en wij verwachten een jongen.

Echter de echo die ik meegekregen heb, kom ik niet aan uit. Op de plaats waar de zij het piemeltje aanwijst, lijkt mij nogal erg laag zitten. Want je ziet een gestrekt been en het voetje, en daarnaast schijnt het piemeltje te zijn. Maar dat kan toch niet op dezelfde hoogte als het voetje liggen hahha.

Of kijk ik nu zo verkeerd.

Bekijk bijlage 336220

2. Suus8

Suus8 Lid

9 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben zelf nu 10 weken zwanger van een tweeling dus ben nog niet thuis in de echo's maar ik snap je punt.
    Het ziet er inderdaad raar uit beetje te laag.

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Ligt denk met de benen omhoog ofzo vind t wel op een piemeltje lijken .. durf t zo niet te zeggen hahaha

4. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Huh.. ja je ziet een gestrekt beentje en dan beneden t geslacht huh.. hahahaha sorry hoor :p
    Hoop dat iemand anders er wat wijzer uitkomt

5. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ja we weten dat het een jongen wordt, onze zoon lag namelijk eerst anders, waar ze dus vanaf de onderkant tegenaan keek. We zagen ook duidelijk een piemel. Maar die echo hebben we dus net niet meegekregen.

Deze echo word ik niet wijzer van, ziet er zo raar uit. Ligt idd wat met de benen omhoog. Maar je ziet zijn piemel bij zijn voet hangen, dat kan toch niet. :D

6. Suus8

Suus8 Lid

9 apr 2013
    23
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whhahaha nee dat lijkt me niet nee hihi. Aparte echo!

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik vond de foto meteenal..uhhh..Raar!!
    Maar dacht, "ze zullen het wel weten".
    Dus nee...ik zie er ook geen piemeltje in

8. Ickuzz

Ickuzz Actief lid

8 jun 2010
    330
    0
    0
    Bezigheid momenteel, zorgen voor mijn gezinnetje.
    Landgraaf
    Ik zie het niet goed, bij ons was het geslacht heel duidelijk.. En zagen wij 2 lipjes.. Maar kan de verloskundige niet eens inzoomen op het geslacht voor de zekerheid? Deze echo vind ik erg vaag,..

9. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    We hebben de echo niet bij mijn VK laten doen, maar was een pretecho voor het bepalen van het geslacht.

Zou ik hiermee terug gaan? En een nieuwe aanvragen?

Wat ik wel in het begin zag, was 4 streepjes en zei oh het is weer een meid. Maar toen wees de echocopiste bovenaan iets anders aan, en dat leek inderdaad op een piemeltje. En dat zag ik ook duidelijk. Maar nu lijkt het op deze echo of het er wellicht 2 zijn, maar dat kan toch niet??

10. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Nou eerlijk? Ik dacht dat het 2 plaatjes op 1 echo was:)
    Links en onder lijk ik 1 kindje te zien in het groot. Links hoofdje, onder ruggetje en rechts beentje. En daar bovenin met dat pijltje lijkt op een pottyshot......
    Maar ja, als dat pottyshot van het grote kind is dan is het wel zeeeeeeeer lenig:D
    En zou het geslacht inderdaad aan zn tenen hangen...

Ik zou het geslacht ergens onder het elleboogje verwachten. Dus van dat armpje vooraan.

Maar een 2e zou nu allang gezien zijn toch? Ik zou even wachten tott de 20 weken echo...

11. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    het heeft niet de vorm van een piemeltje waar een pijltje bij staat..of ik zie het verkeerd...

kindje ligt idd wel heel apart en lenig..
    maar zie nergens 3 strepen... en als je het piemeltje duidelijk heb gezien zou ik me niet druk maken om de echo..

12. mamavan5bengels

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Nee die strepen staan ook niet op deze echo, dat was toen ze voor het eerst ging kijken naar het geslacht. Daarna ging ons kindje draaien, en heeft ze daar ook wat echo's van vastgelegd. Waaronder deze ook.

In het begin gelijk had ze een pottyshot gedaan, waar ik dus eerst streepjes zag, maar de echoscopiste wees net daarboven aan, en dat was een piemeltje. Daarna ging ons kindje draaien, dus kon ze de pottyshot niet vastleggen.

Maar dat piemeltje had echt dezelfde vorm als op deze echo.

Het is duidelijk wel een piemeltje, maar het hoort idd niet bij het kindje wat daar ligt.

Hoezo vinden jullie het niet op een piemeltje lijken, wat is het volgens jullie dan?

Moet wel zeggen dat mijn partner een zoon heeft uit eerdere relatie en die kwam met een behoorlijke op de wereld.:D

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Zit het piemeltje niet precies boven de laatste n van jongen? Dat lijkt op een balzakje met piemel.

14. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    denk dat de dat kleine gewoon heel apart ligt waardoor de echo zo is gemaakt dat het piemeltje in beeld is hoe die nu is

1e gedachtte was gelijk die was duidelijk hihi
    is duidelijk in beeld alleen lijkt meer.vork achtig.. dat heb ik weinig zo op echos voorbij zien komen
    des niet te min hij is duidelijk in beeld en hoe het ligt maakt niet uit...echo is moment opname en lijkt erop dat de kleine nu al lenig is

Deel Deze Pagina