4 weken 5 d zwanger en toch moet ik het zeggen

Discussie in 'Zwangerschap en werk' gestart door Sabrinakenneth, 21 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vandaag moet ik tegen mijn baas vertellen dat ik zwanger ben.
    waarom?
    ik heb een zwaar tillend werk.. en om mijn kleine groeiende spruit te beschermen tijdens de cruciale weken werd me aangeraden het te zeggen zodat er zo snel mogelijk een afspraak met de bedrijfsarts kan worden gemaakt. En mogelijk al een heflimiet van 10 of 12 kg.

ik moet hem natuurlijk ook duidelijk maken dat het fout kan lopen, maar ik heb m'n papier ingevuld gekregen door de gynaecoloog en ben nu voorlopig beschermd.

moest het fout gaan en ze ontslaan me achteraf dan was het werk me ook niet waard.

ben thans wel érg nerveus!

wish me luck!

xxx

2. Ginger88

Ginger88 Lid

27 aug 2014
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes! Pff zie er echt tegenop om het binnenkort te vertellen op mn werk maar komt door eerdere vervelende ervaring bij andere werkgever... Maar gelukkig is niet iedereen zo en het is zeker zoals je zegt, zijn ze er negatief over dan is het het zeker niet waard!
    Enne... gefeliciteerd he!:D

3. Sabrinakenneth

Sabrinakenneth Bekend lid

28 sep 2014
    565
    0
    16
    NULL
    NULL
    het ging SUPER positief!! echt ik ben héél gelukkig en ik mocht "zeggen" wat ik wou.. ik heb gevraagd voor een limiet van 10 kg heffen en dat is goedgekeurd + er zijn werkverschuivingen gedaan zodat ik meer hulp krijg in mijn afdeling :D super winkelverantwoordelijke!

Deel Deze Pagina