Hallo allemaal, Besloten mijn verhaal maar eens te delen in de hoop dat er mensen zijn die met me mee willen denken, ervaringen willen delen of gewoon gedachtes.. In het kort: Ik ben gestopt met de pil en na een tijdje bleek dat ik weinig eisprongen heb. Alles is aanwezig om zwanger te worden dus dat is in elk geval goed nieuws. Gestart met Clomid om mijn eitjes te laten groeien en zo een eisprong te veroorzaken. Nadat de medicatie juist werd afgesteld is dit de afgelopen 3 keren ook gelukt. Deze keer had ik op vrijdag 7 november een eitje die volgens de arts zou gaan springen of net was gesprongen (omdat hij van vorm was veranderd). Nu zijn we inmiddels ruim 2 weken verder; nog niet ongesteld en een negatieve test. Volgens de arts moet ik tot maandag wachten omdat het erom hangt. Ik heb hier veel gedachtes over. Het eitje blijft niet doorgroeien dus zou toch een keer moeten springen en aangezien hij vrijdag 20mm was zou je verwachten dat ik nu wel een keer ongesteld zou moeten zijn geworden. Ik vraag me ook af, wat als het eitje niet is gesprongen? Maar dit lijkt me weer onwaarschijnlijk vanwege grootte en de afgelopen keren. Ik heb het gevoel niet zwanger te zijn, geen symptomen, maar wat er dan wel aan de hand is?! Heeft iemand hier iets zinnigs over te zeggen?! Ik ben het spoor bijster en het wachten beu! Groetjes Norki
Misschien is je ei niet gesprongen maar heb je er een cyste aan overgehouden? Dat gebeurd wel eens, heb ik ook gehad bij clomid gebruik. Of hij is toch later gesprongen dan die 7 nov ik had vorige maand een ei van 25 mm dus misschien "gewoon" een laat ei. Succes meis met afwachten.
Een cyste?! En hoe zou je dat moeten merken? Je maakt me wel aan het schrikken! Ik vraag me af het kan dat een eitje niet springt als hij al zo'n grote geeft aangenomen. Springt 'ie dan niet sowieso? En heb dat weekend en die dinsdag flinke steken gevoeld op de plek waar het eitje zat... Ik heb ook gedacht aan later springen omdat ze sowieso denken dat ze bij mij vrij groot woorden voor ze springen. Maar dat zou volgens mijn berekening dan wel maandag uiterlijk dinsdag moeten zijn gebeurd en in dat geval zou ik dan nu ongesteld moeten zijn..
Wies? Nog andere mensen zelfde ervaring?! Clomid gebruikers? Iemand hier nog een idee over of wijsheid die mij verder kan helpen?