4 weken echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door romyatilla, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey dames,

Vandaag een echo gehad vanwege al een week lang helder bloedverlies en al een week lang oplopende testen.

Aangezien ik nog maar 4 weken zou zijn hebben ze een inwendige echo gedaan. Ik wist al dat ze daarop niks zouden zien, maar wat de gyn wel zag, was een verdikte baarmoederslijmvlies. Het beeld was een beetje verstoord door al dat bloed, maar verder dan dat kon hij niks kwijt.

Over 3 weken moet ik terug komen. Als alles dan goed gaat, dan ben ik 7 weken zwanger en kunnen ze tenminste wat zien op de echo.

Wie heeft dit meegemaakt? Veel bloedverlies, meer dan een menstruatie, maar alles bleek in orde?

Mijn zwangerschapstesten blijven mooi positief en mijn temperatuur is nog steeds mooi hoog.

Xx

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Nee geen ervaring maar op 4 weken een echo zie je idd niks. Hebben ze je hcg geprikt? vreemd dat je zo vroeg ern echo krijgt en vervolgens 3 weken moet wachten.
    Zoveel bloedverlies betekend meestal niet veel goeds. Zeker omdat je pas rond je nod zit.
    Meid dit is ook echt t nadeel van te vroeg testen. Hoop dat t goed komt...

3. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Kijk een echo wilde de verloskundige om te zien of er verdikt bm slijmvlies was en dat was er.

Ze wilde weten waar dat bloed vandaag kwam en ze gingen gelijk kijken naar de eierstokken enzo.

Toen zeiden ze: kom over 3 weken maar terug. Als alles nog goed zit, dan ben je op dat moment 7 weken en kunnen we vanalles zien. Als het een mk is, dan zien we verder niks meer.

Dus dat moet ik nu doen..

Tot op heden (ik ben nu na mijn nod volgens mij, weet niet precies wanneer ei is geweest), blijven de testen mooi oplopen.

4. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

20 jun 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heftige situatie dit.... Het enige wat je nu nog kan doen is bloedprikken voor hcg en dan na twee dagen nog een keer. En verder afwachten tot je volgende echo. Sterkte in ieder geval xx

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dankje wel! :)

Hier mijn testen.

Bij de 2e foto zie je 2 testen. De onderste is van vandaag en de bovenste is van de 14e.

X

Deel Deze Pagina