Wij hebben de kamer ook nog niet geverfd en ook geen kraamzorg geregeld. Jullie zijn snel, goed bezig. 21juli, dan ben je bijna 13 weken
Ja dat komt omdat mijn vriend zo graag met de kamer bezig is hoor hahaha. En ze zeiden dat ik mijn kraamzorg rond de 10 de week moest regelen door alle wachtlijsten. Dus dat heb ik ook daarom zo snel gedaan
ik denk dat ik vanaf volgend week maandag ook alles ga regelen, eerst mijn echo afwachten. Wat moeten we nog meer regelen, weet je dat?
Kraamzorg Kinderdagverblijf Erkennen van het kindje Als je in het ziekenhuis bevalt kan je informatie avond krijgen over het ziekenhuis daar. En voor eventuele zwangerschapsgym etc moet je ook vroeg zijn En meer niet!!! Tot nu toe
Het is zo gebeurd alleen het erkennen vind ik wel heel leuk! Uhm oh jaaaa! Je kan ook nog ff je verzekering bellen of eventuele kraamzorg en ziekenhuis bevalling in je pakket zit bij mij zat dat er dus blijkbaar niet in. En je mag nu nog 1 x veranderen ivm levens fase verandering
Ik ook haha! Bij mij gaven ze aan dat ik kraamzorg moest regelen als ik de termijnecho had gehad en vóór de 14 e week, dus dat komt goed. Willen jullie op zwangerschapsgym. Het lijkt mij wel echt heel handig. Ik kan niet zo goed tegen pijn dan a ik schelden en schreeuwen haha! Lijkt mij fijn om dingen aan te leren waar je ontspannen van wordt en de pijn minder word ... En gewoon voorbereiding op de bevalling. Willen jullie thuis of in het ziekenhuis bevallen? Wij kiezen voor het ziekenhuis. Gewoon omdat je dan zekerheid hebt als er iets misgaat en de slaapkamer niet een hele troep wordt haha! Word bij ons ook vergoed vanuit mijn extra zorgpakket ... en anders kunnen we nog in januari overstappen hihi! Dat is wel handig aan in januari bevallen kan je eventuele ziektezorgverzekeraardingen en andere dingen nog wijzigen ... Ik ben nu trouwens de 30ste uitgerekend en jullie? Zijn jullie vrij vandaag dat jullie zo aan de babbel zijn? Bezig zijn met de babykamer is ook geweldig!! Geef je vriend groot gelijk haha! Nog 23 uur en 1 minuut voor mijn echo! JOEHOE!
PS goed dat je kiest voor 3 dagen opvang en zelf 2 dagen thuis! Ik denk juist dat ik fulltime mama geweldig ga vinden, maar wil wel 2 dagen gaan werken ofzo ...
Januari is te laat met wijzigen het heeft een maand nodig. Ik ga ook in het ziekenhuis bevallen! Idd voor de zekerheid. Ik ben de 29ste uitgerekend! Ik ben nog 10 min aan het werk ik reageer op me blackberry nav de meldingen
haha foei tijdens je werk op zwangerschapsforums zitten ahaha! Ja, ik bedoel ook dat het dan in januari gewijzigd is .... dus niet dat je midden in het jaar zit, maar las dat je dan wegens levensfaseverandering ook kan wijzigen ... Nooit van gehoord! Ik ga zo douchen hahaha ... dan even de stad in! Spreek jullie wel weer! En werkse nog de 5 minuutjes inmiddels
Das goed om te weten. Alleen ik had het al toegevoegd want ik was al van plan dit jaar zwanger te raken
nog maar 5 minuten werken? ik werk tot half 6. Maar ben allang klaaar om naar huis te gaan. ik heb een kantoor baan dus ik zit steeds achter de pc. Ik ga zeker niet thuis bevallen, vind best wel eng voor een 1st zwangerschap.Ga gewoon naar het ziekenhuis, is zeker. Ik kan ook niet tegen pijn, van alles krijg ik pijn. Weekend stapte ik op een ini mini glasje en kon het niet eruit halen, zo vervelend. En me vriend, ach yo, is heel klein. Ya maar het doet pijn....aansteller I know Dus ik wil ook op zwangerschap gym of iets dergelijks. Vanaf hoeveel maanden kan je beginnen, weten jullie dat? Ik denk dat 3 dagen werken oke zal zijn want 5 doe ik zeker niet.Maar fulltime denk ook niet dat ik ga kunnen want ik ben niet gewend om thuis te zitten. Maar als ik blijf, weet zeker dat ik me handen vol heb. Nou, jullie zijn beide weg, jammer. Dan ga ik maar wat doen op werk Spreek jullie later wel.
Madre jouw verhaal kan zo mijn verhaal zijn. ik werk nu 5 dagen in de week 5 uur ik heb ook een kantoorbaan dus zit achter mijn bureautje al red ik het niet nu ik voel me zo ziek deze week en zo moe! ik ga hierna 3 dagen in de week werken. en ik twijfel nog aan zwangerschapsgym
ik werk 8uurtjes per dag maar na 4 kan ik niet meer, ben veels te moe.... maar waarom twijfel je aan zwangerschapsgym? ik weet niet precies wat het inhoudt maar denk dat het wel zal helpen. Ken het alleen van films
achterlijk ziet het er inderdaad uit, maar als het helpt die achterlijke pijn te onderdrukken vind ik het niet erg als ik er achterlijk uitzie hahaha!
Hoi hoi, Ik zal jullie ff laten weten hoe mijn dagen verlopen zijn. Zaterdagmorgen ben ik begonnen met de medicatie.. Hierbij slikte ik ook diclofenac. Wat later in de middag begon t zijn werk te doen. Heb een paar uurtjes veel pijn (heftige krampen) gehad. Weer diclofenac ingenomen en na een tijdje was de pijn over en is gelukkig ook niet terug gekomen. Het bloeden is nu zo goed als over. Vrijdag heb ik nog een vervolgafspraak, hopelijk heeft de medicatie goed zijn werk gedaan! Babymaken; veel succes morgen met je echo
Hoi germar ik hoop ook dat alles goed zijn werk heeft gedaan. Ik duim dat je snel weer mag proberen! Als je iets kwijt wil ofzo gewoon roepen! Dikke knuffel!!! Veel succes morgen babymaken!!