ja, ZEGGEN ze. Maar ik heb juist geen symptomen meer hahaha! Maar hoop ook dat het na deze week al minder wordt voor jou natuurlijk! PFff nu pas over 10 weken de volgende echo. Is toch eigenlijk niet normaal dat er zoveel tussen zit
klopt en gaat onze buik hopelijk snel groeien! en gaan we het kindje voelen bewegen ... dus nog veel leuks in het vooruitzicht!
Ya, ben benieuwd wanneer onze buiken beginnen te groeien. 15 Juli heb je weer een afspraak bij de vk? zo snel? ik hoef maar 2 nachtjes te slapen, tijd vliegt Fijne weekend verder allemaal!
Afspraak vk 15 juli is niet zo snel hoor. Zitten 4 weken tussen in het eerste trimester. Het is ook geen echo ofzo, maar controle. Vorige afspraak was intake, dus ben benieuwd wat ze gaan doen. Krijg dan ook mijn bloeduitslagen terug, maar die zullen wel goed zijn. Wanneer hebben jullie een afspraak bij de vk? @Madre Nog 1 dag! Spannend! Leef met je mee! Vertellen Ik was 11.45 wakker vandaag haha! Gisteren gewinkeld met mijn zus in amsterdam en daarna naar mijn ouders. We waren rond 12 uur thuis en ik was bek en bekaf! Nu weten mijn broer en schoonzus en zus en schoonbroer het. Ze zijn erg blij verrast. Het leukste is dat mijn schoonzus ook zwanger is en de kleintjes dan maar 2 maanden van elkaar gaan verschillen. Joehoe! Heb zin in een dikke buik! BH Was ook naar hunkemoller geweest en daar adviseerde ze om gewoon een grotere bh te kopen, omdat ik graag een beugel wil. Zo'n topje lijkt mij wel lekker zitten, maar lijkt mij niet echt mooi zitten. Dan zie je toch dat je geen 'echte' bh aan hebt lijkt mij. Heb dus een nieuw setje gekocht. BH-maat: (niet schrikken!) 80E haha! (heb normaal al beste grote borsten ben alleen een omtrekmaat gegroeid en daardoor valt de cup ook iets groter. Zit heerlijk! Geen beugels meer in mijn borsten! Wat gaan jullie doen qua bh's of kunnen jullie je normale bh's nog aan? oke .. weer genoeg getypt haha! AFSPRAKENLIJST Madre - 1e kind - 33 jaar - termijnecho 11 Juli 09:40 Babymaken - 1e kind - 29 jr - 15 juli 2e afspr. vk8.20
ik ben gister naar babydump geweest wel 10 min toen werd ik wederom duizelig! vandaag naar scheveningen geweest ontbijten met mijn ouders voor 9.50 was om half 9 al wakker telkens van dat plassen pffff. was om 10 uur in scheveningen 1 uur weer thuis en gelijk 2 uur lang weer geslapen wat betreft mijn bh die zit ook niet zo lekker meer maar ik wacht nog ff! heb wel een zwangerschapsbroek online besteld omdat ie 70% afgeprijst was dus nog maar 12 euro kostte. madre bijnaaaaaaaaaaaaaaaa
Morgen CZ bellen. Nog wat vragen over evt kosten ... Dan kraamzorg regelen. Ik ga voor thebe en poliklinische opname ... Balen van die duizeligheid. Misschien is je bloeddruk veel te laag ...
Morgen allemaal, mijn afspraak is omm 8:30, gelukkig heb ik gisteravond nogmaals gekeken maar het is er vlakbij. daarna heb ik om 10:20 een afspraak met de vk, bloed prikken, en zulke dingen. Ben benieuwd. Ik ga daarna gelijk met een vriendin winkelen dus als jullie nks van me horen, betekent het nog niks, vertel het vanavond wel.
Heeelveeeeel succes! En ook veel plezier met shoppen!!!! Sorry dat ik gister zo kortaf deed had ineens hele erge hoofdpijn. Ik merk aan mezelf dat ik een beetje lichterlijk depressief wordt. Nu ook word ik wakker met misselijkheid. Nu zie ik staan bij de symptomen dat je dus ook depressiefe gevoelens kan hebben. Ben blij als ik weer gewoon me goed voel!
Hey madre! Veel plezier en wij wachten vanavond af! Twilight: geen probleem. Mijn man houdt het ook haast niet meer met mij uit. Ik snauw hem alleen maar af en kan er echt niets aan doen. Ik wil het niet en neem het mij ook voor om niet te doen, maar ja ... Hoort er idd bij, maar fijn is anders. Ik hoop dat na de 12 weken gewoon weer een beetje normaal wordt. Ook voor jou!
Ze zal wel veel wezen shoppen en vertellen! Ik loop in de ziektewet heb dus voorhoofdholte ontsteking
Ow dat is balen joh! Dat doet echt pijn aan je hoofd en holtes! Geen antibiotica waarschijnlijk, dus dan kan dat nog wel 2 weken duren voordat het over is. Heel veel beterschap en weet je zie het positief! Je kan lekker veel uitrusten!!
ow dat is wel balen dat het binnen je vakantie valt, maar als je ziek bent tijdens je vakantie mag je je vakantie later inhalen toch? Zouden jullie ook op vakantie gaan?