GEFELICITEERD! GEWELDIG (dan heb ik het fout gegokt) ... GENIET ER LEKKER VAN EN NU KAN JE JE HELEMAAL VERDIEPEN IN JONGENSNAMEN EN LEUKE KLEERTJES! SUPER!
Oeeeeppppsss, ben ik weer. slecht van mij om ineens weg te blijven maar heb t zooo druk gehad met werk, en werk tripjes, last van me rug maar alles gaat goed met ons. Ga vandaag op vakantie en over 2 weken heb ik mijn 20wken echo. ik spreek jullie over 2 weken weer, ik beloof het. Succes allemaal en hopelijk gaat alles goed verder (sorry heb niet een stijd gehad laatste updates te lezen maar doe tijdens vakantie wel). M
Daar ben ik weer, ben net terug van 4 weken vakantie. Ben lekker gegroeid de afgelopen weken, krijg je met rust. Ik zal snel een update doen......nu nog even genieten van de laatste 2 vakantiedagen. Liefs
hi allemaal, hoe gaat t? @babymaken, morgen is je afspraak bij de vk tog? krijg je gelijk te horen wat het word? mijn volgende afspraak is pas 5 September dan krijgen we te horen wat het wordt. ben zoooooooo benieuwd. Wij gaan namelijk niet vertellen wat het wordt, het word een verrassing. Leuk hoor al de fotos van je buikje. Denk dat de mijne ook ongeveer zo is. @twijlight, met hoeveel weken wist je al dat het een jongen zou worden? ik dacht dat je pas met 20 weken achter kon komen... en over welke DVD heb jij het? Kreeg je een DVD tijdens de echo? das leuk man! Trouwens gefeliciteerd. @pixel, 4 weken vakantie gehad? lekker man. ik heb maar 2 genomen maar dit heb ik weer met werk gecombineerd. Jullie geloven mij niet maar ik heb nog niks gekocht, geen babywagen, geen kinderkamer, geen babykleertjes, nks. ik wil eerste weten wat het word voordat ik eraan begin. maar we zijn nog steeds op tijd. heb nog geen kraamzorg geregeld. hiervoor denk ik dat ik aan de late kant ben en ook voor kinderopvang. Als k terug ben van vakantie dan ga ik alles regelen, ben dan net 20 weken. Nou, ik ga stoppen. hoor jullie binnenkort wel weer. M.
Kreeg geen meldingen meer dat er wat geschreven was! Super babymaken die foto's zal vandaag ook ff foto'tje van mij bijvoegen! Madre!!!! Hoe was je vakantie lekker rusten en genieten dus? idd je bent wel laat maar hopen dat dat goed komt met de kraamhulp zal vast wel! ik heb een pretecho met 16 weken laten maken vanaf die tijd kan je het geslacht zien als de baby dat wil laten zien haha! ik heb voor 60 euro een kwartier een pret echo gehad met dvd en foto's. Pixel! fijne vakantie gehad lekker hoor heerlijk ook heb je veel in de vakantie gedaan ik heb wat afgestrompeld! over 3 weken komt de babykamer al en de kinderwagen gelukkig met blauwe binnen voering haha vind het alleen moeilijk de naam van de kleine te bedenken... Meisjesnaam had ik al a la minute! het gaat hier hardstikke goed alleen mijn kleine adhd'er laat me nog wel eens schikken! gister zat ik 3 uur op de ehbo! blijkt een spierverekking van mijn buik te zijn geloof me kon niet meer recht op lopen van de pijn! gelukkig vandaag weer totaal beter! en voel ik minder pijn. Geen zware boodschappen meer dus voor mij om te tillen! is me ook verboden door me vriend haha. Ik heb mijn verlof ook al geregeld! 23 december is mijn laatste werkdag en 27 december gaat het verlof in! maar kerstdagen zitten er uiteraard tussen over 3 weken alweer de 20 weken echo wat gaat het hard he!!!!!!!! het is niet normaal meer ik vind de tijd vliegensvlug gaan! nou ik praat weer veelsteveel ik ga stoppen! de foto is trouwens van 2 weken geleden alweer! op het werk zeggen ze dati k met de week groei dus zal binnenkort wel weer een foto maken... nu stop ik echt haha
Hoi Allemaal, Ook hier net terug van vakantie .... In NL gebleven en helaas heeft het weer niet mee gewerkt, maar het was wel leuk! Nu weer lekker thuis aan het huishouden. Wat goed om te horen dat het allemaal goed met jullie gaat! Hebben jullie het kindje al gevoeld? Ik denk het wel, maar eigenlijk heb ik geen flauw benul. Ik voel alleen iets als ik mij heel goed concentreer en niemand praat of mij aanraakt en meestal moet ik er zelfs nog mijn adem bij inhouden. Mijn man ligt vaak op mijn buik en dan gaat hij luisteren en hij zegt dat hij hem/haar hoort bewegen. Echt cool! Soms als hij ja zegt, zeg ik ook jah ... Dus denk ik wel dat ik het gevoeld heb. Ik heb trouwens last van mijn stuitje! Hebben jullie dat ook? Ik heb gehoord dat het van je bekken komt. Ik heb woensdag een afspraak bij de vk, dus ga het even navragen dan. Verder weinig klachten en wacht op een groeispurt hihi! Nog iets minder dan 3 weken en dan hebben we de 20wekenecho! Twillight: zo dat klinkt vreemd en behoorlijk pijnlijk! Leuk buikje! Plaats je binnenkort weer een nieuwe foto? Babykamer komt nu snel en de 20wekenecho ook he! Leuk! Madre: Inmiddels wel de kraamzorg en kinderopvang geregeld? Is inderdaad wel laat, want ze adviseren dat voor de 14e week al te doen. Is het gelukt? Wanneer heb jij eigenlijk je 20wekenecho? Er zijn mensen die vanaf 14 weken al kunnen zien wat het geslacht wordt (dokter papa in Amsterdam bijvoorbeeld). Dat zien ze aan de hub. Ik weet niet precies wat het is, maar in Amerika schijnt dat al een gewone procedure te zijn om te bepalen wat het geslacht is. In NL is het meestal zichtbaar vanaf ongeveer week 16. In ziekenhuizen geven ze dan nooit garantie van 100%, maar als je er speciaal een afspraak maakt voor een geslachtsbepalingsecho bij een kliniek dan wel. Bij ons is voor 80% bekend wat het wordt hahaha! 23 september wordt dat genoemde geslacht dan waarschijnlijk bevestigd. Wij vertellen het in week 30 (manlief wil het niet vertellen en ik wil, dus middenweg hihi) ... Pixel: Lekkere vakantie gehad? Ben benieuwd hoe het met je gaat en wanneer je je afspraken enzo hebt ... Let us know! Lieve groetjes,
Daar ben ik weer. Ik moet echt even foto's gaan posten, ik probeer het dit weekend te doen. We hebben een heerlijke vakantie gehad, goed uitgerust. Ik hoop jullie ook allemaal. Zal hier onderaan even mijn afspraken zeten. Voelt iemand van jullie de beeb al??? Ik wel, sinds 2 weken een soort van plopjes in mijn buik en gisteravond in bed echt 'harde schopjes. Zelfs mijn vriend kon ze voelen, zo bijzonder. Het is vandaag ook weer een groot schopfestijn, helemaal goed!!! Tot snel!! Baby 1ste x echt gevoeld: 8 september 20 weken echo: 14 september VK: 21 september
hey hey, ben ik weer. Heb vorige week vrijdag me 20wken echo gehad en heb gelijk te horen gekregen wat de geslacht is maar we hebben besloten om aan niemand te vertellen tot de geboorte ik ben over 21 weken maar heb nog niks gevoeld. me buik jeukt wel af en toe en dan raak ik het gelijk aan in de hoop dat ik iets ga voelen maar helaas maar het komt wel. Kraamzorg heb ik al geregeld,gelukkig. Me volgende zorg is kinderopvang. Ik heb geen idee hoe en wat want waar ik naartoe ben verhuisd, ken ik niemand en vind het best wel eng om me zomaar ergens in te schrijven. En waar we wonen, wonen we wel een beetje ver van familie enzo dus niemand die even kan passen. Dat wordt dus effe puzzelen. Ik heb een hele lijst van internet uitgeprint en ga ze van de week een voor een bellen. En daarna beslissen. En jullie, hebben jullie ook al opvang geregeld? Babykamer is nog niet klaar en ik heb nog niet veel gekocht, pffff pffff ik voel dat de tijd dringt en ik tijd tekort kom. Volgende week verder met de babykamer. Wat hebben jullie nog meer geregeld? stiekem kijken als ik niks vergeet . Wie van jullie heeft morgen een echo? heb het ergens gelezen! @Babymaken en Pixel, weten jullie ook wat jullie krijgen? en gaan jullie ook gelijk aan iedereen vertellen? nou, ik ga verder en beloof een deze dagen een foto van me buikje te plaatsen. Grtjes, M.
Hallo dames, Het is wel een beetje rustig hier...maar dat werk ik zelf ook een beetje aan mee, sorry! Ik beloof beterschap voor de komende tijd. Vandaag de 20-weken echo gehad en alles was tiptop in orde, geen afwijkingen, heel erg bewegelijk, kortom helemaal blij!!! We willen het geslacht niet weten, dus dat blijft voor iedereen een verrassing tot aan de geboorte. En ik kan nu eindelijk met een gerust hart de kinderwagen en de kinderkamer gaan aanschaffen. Het wordt wel een tijdelijke kinderkamer, want we hebben een nieuw huis gekocht en dat wordt waarschijnlijk pas in het 2de kwartaal 2012 opgeleverd. Dus eerst maar even met wat geknutsel en daarna een geweldige kamer. We krijgen de wieg waar mijn schoonzusjes ook in gelegen hebben, die even opnieuw schilderen en bekleden en dan ziet het er weer tiptop uit. Hoe gaat het verder met iedereen?? Liefs pixel321