hey, blij te horen dat alles goed met je gaat. ik ben alleen beetje zenuwachtig aangezien ik voor 3 dagjes naar het buitenland moet. Ben zo moe, hopelijk valt het allemaal mee en kan ik het aan. Volgende week maandag heb ik pas me 9wken echo, nog een weekje w8ten.....
Ik kan je alleen maar zeggen dat ze weer dubbel en dwars terug komen! die van mij waren ook een paar dagen weg en nu ben ik weer goed ziek! en zit ik zelfs in de ziektewet. 4 juli heb ik mijn echo en volgende week woensdag voor het eerst naar de verloskundige
Ik heb ook buikpijn vaak als ik te snel opsta of omdraai in bed hoort er allemaal bij omdat je baarmoeder nu ineens heel snel moet gaan groeien. Ik ben ook belachelijk mo maar ik klaag niet meer om het ziek zijn enzo ik denk nu maar zo juist beter dan niks hebben wat heb ik mij onzeker gevoeld zeg.
Daar ben ik weer, ben een paar dagen weggeweest met de familie en heb een paar dagen erg veel last gehad van alle kwaaltjes die erbij horen. Om 14.00 de intake en de echo, spannend hoor. Ik ben nu redelijk nerveus, ik laat weten hoe het gegaan is.
Ik had vandaag al een termijnecho, maar zij dachten dat ik verder was, dus nu de volgende keer intake en nog een echo. Ik moet de afspraak nog maken, maar over 3 tot 4 weken mag ik weer terug komen.
Nou dat is goed nieuws Had jij een inwendige echo trouwens? Ik mag vrijdag voor de 1ste echo.. ik krijg waarschijnlijk een inwendige echo, dan ben ik 8 weken en 2 dagen zwanger..
@Germar Ik had een uitwendige en daarop zag mijn vriend het hartje al, maar zo klein allemaal, dat ze ook nog een inwendige hebben gemaakt. Dan is het net wat duidelijker te zien. Veel plezier vrijdag.
Ik ben een beetje in de war met wat ik nu wel/niet mag eten. Kunnen jullie mij helpen? Ik heb gisteren een aardbeienkwarktaart gemaakt met kwark met gepasteuriseerde melk erin. Mag ik die soort melk en mag ik gesteriliseerde melk? Als de melk of room gesteriliseerd en/of gepasteuriseerd is dan geeft dat toch aan dat het niet rauw is en ik het wel mag eten.
ow ... Heb even gegoogled en ben er al achter. Beide mag omdat de melk bij beide methodes verhit wordt en de bacteriën die voor listeria kunnen zorgen gedood zijn. Gelukkig maar, want die kwarktaart was echt overheerlijk en voor herhaling vatbaar
Fijn dat je dan weer terug mag komen. Is toch een heerlijk vooruitzicht! Hoe ver ben je nu en hoe ver dacht je dat je was?
Je mag alles dat gepasteuriseerd is. de meeste in de winkels zijn gepasteuriseerd hier. Alleen bij een echte kaasboer enzo kan het zijn dat het niet gepasteuriseerd is!
Hoe ver ik dacht dat ik was en hoe ver ik ben, is op de dag na gelijk (voor nu dan). Bij de volgende echo kunnen ze het nog nauwkeuriger bepalen, maar het zal niet veel verschillen. Dus nu 7 weken en 4 dagen!