4 weken en 3 dagen zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Moniek84, 21 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniek84

Moniek84 Lid

15 sep 2013
    40
    0
    0
    De spanning zit er behoorlijk in, na 8 jaar mag ik weer een kindje dragen.
    Ik ben nu 4 weken en ik ondekte mijn zwangerschap per ongeluk.
    Ik had vorige week een bloeding gehad en dacht dat ik ongesteld was geworden. Maar voelde mij erg raar zaterdag, dus ben een teat wezen halen en die was meteen positief.
    Wel raar is dat ik vorige week best wel wat bloed heb verloren.
    Niet hele inlegkruisjes vol maar toch meer dan een kleine innestellingsbloeding.
    Heeft iemand hier ervaring mee?

2. MH1113

MH1113 Bekend lid

8 jun 2009
    774
    0
    0
    Ik heb er ervaring mee.. maar is bij ons mis gegaan.

Wij waren aan het verhuizen en op de dag van de verhuizing kreeg ik lage rugpijn, waardoor ik nog zei 'word ik ook nog uitgerekend nu ongesteld' heb een aleve genomen en later die dag begon het bloeden. Dat was op zaterdag.

De donderdag erop bedacht ik me dat het wel minder was als anders, wel gewoon de pijn en helderrood bloed maar toch anders, deed vrijdags de test en die bleek positief. We waren totaal nog niet bezig zwanger te worden dus het was even een schok maar waren direct aan het idee gewend en super blij. Maar 2 dagen later begon ik helaas weer te bloeden en bleek er tijdens de echo dat het alleen een leeg vruchtzakje was. Wel zwanger dus maar al heeeeel vroeg mis gegaan.

Dat dit ons is overkomen wil niet zeggen dat het bij jou ook het geval is. Kan maar zo wel een innestelingsbloeding zijn! denk dat de hoeveelheid per vrouw verschilt en zou me niet te druk maken, mocht het mis gaan kun je er helaas niks tegen doen..

Sterkte en hopelijk heb je over een paar weekjes een mooi kloppend hartje!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Ik bloedde 2 en half dag lang. Afwisselend van gewoon bloed tot bruin. En dit een paar dagen voor nod. Was dus innesteling.

Deel Deze Pagina