Hallo iedereen, Ik vroeg me af of jullie leuke tips hebben voor webshops voor leuke baby kleding. Ik kijk zo nu en dan, ik heb nog amper wat gekocht.. Maar begint nu toch te kriebelen. Ben benieuwd naar jullie sites !!
Nergens, vindt het veel leuker om bij echte winkels te shoppen En dan h&m, zeeman, wibra, Prenatal, hema, v&d ..
Ben gisteren bij h&m geweest en een heleboel kleertjes die online heel leuk leken watten in het echt een stuk minder. Ik blijf het het leukst vinden om ze in de winkel te kopen. Verder is mijn gouden tip Marktplaats! Als je regelmatig blijft kijken kan je echt goudmijntjes vinden
Baby dump heb ik veel gehopt , goedkoop!! Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer snelle levering! Wehkamp ook maar daar vind ik de merken te duur. Derest voor alle kids komt bij V en D , Hema, zeeman, takko en wibra vandaan.
Noppies, z8, lief. Bij schattigebabykleertjes.nl verkopen ze voor een leuk prijsje dirkje kleding Nextdirect.com Sowieso prenatal, Hema enz. Genoeg te shoppen
Babywalz, ook heel erg leuk. Het enige nadeel is dat je bij retourneren weer verzendkosten moet betalen. Ze hebben, vind ik, erg veel leuke spulletjes. Echt alles op het gebied van baby's en uitzet hebben ze daar.