Vruchtzakje verloren/cyclus na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door IndyLynn, 15 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IndyLynn

IndyLynn Actief lid

16 aug 2015
    236
    0
    16
    Apeldoorn
    Goedenavond,

Gisterenavond heb ik een extra echo gehad in verband met bloedverlies. Ik was 7.5 week zwanger, maar op de echo was een leeg vruchtzakje te zien met een grootte voor 4.5 week.

Ik heb vandaag de echte miskraam gehad. Veel bloedverlies en krampen. Nou heb ik ook het idee dat ik het vruchtzakje heb gezien. Een hard bolletje met witte 'vlokjes', het leek een beetje op het smeer wat bij de geboorte op baby's zit. Er zat een soort van slijmerig weefsel aan vast met een soort van belletjes, kan dat inderdaad het vruchtzakje zijn geweest?

Verder ben ik benieuwd hoe ik mijn volgende eisprong kan berekenen. Ik heb gelezen de dag van de miskraam als eerste dag van ongesteldheid rekenen dus in mijn geval vandaag. Kan dat kloppen?

2. Angros

Angros Lid

16 aug 2015
    96
    0
    0
    Allereerst sterkte met het verlies. Na een me kan je cyclus wat ontregeld zijn. Het is dus lastig te zeggen wanneer de volgende eisprong is. Zelf heb ik in augustus en ma gehad met 9 weken. na 34 dagen werd ik weer ongesteld. Ik heb er niet op gelet of en wanneer ik de eisprong heb gehad. We hebben besloten eerst een cyclus te wachten tot we het weer zouden proberen.

Deel Deze Pagina