4 weken en 6 dagen zwanger en bloedverlies Foto!

Discussie in 'Miskraam' gestart door vrouwvan, 29 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Wat naar meid! Klinkt niet goed! Mijn eerste miskraam was met 5 weken. Ging uit het niks vloeien en totaal geen krampen gehad. Het is dat ik een week overtijd was en meerdere positieve zwangerschapstesten had gehad dat ik wist dat ik zwanger was geweest. Verder leek het bij mij gewoon op een hele lange menstruatie. Heel veel sterkte meid!

2. zonnetje2015

zonnetje2015 VIP lid

13 sep 2014
    9.446
    4.241
    113
    Bij zo'n prille zwangerschap kan een mk verlopen zonder kramp. Meer als een menstruatie. Zou eerlijk gezegd de hoop proberen los te laten. Lege baarmoeder + bliedverlies klinkt niet goed...

3. Ongeduldig26

Ongeduldig26 Fanatiek lid

7 jul 2015
    1.522
    1
    38
    Hier ook geen krampen bij mijn miskraam bij 6 weken.
    Sterkte ik hoop het beste voor je.

4. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0
    Wanneer mag je terug op controle?

5. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

26 dec 2015
    2.195
    1.242
    113
    Vandaag weer terug in het ziekenhuis. Hcg was ruim verdubbelt 800 hcg ook een echo laten maken en daar zagen ze een zwangerschap in mijn baarmoeder maar ik bleef vloeien. De gyn zei het kan alle kanten op. In de middag even geslapen en toen ik wilde koken weer even naar het toilet gegaan. Daar zag ik dat ons kindje was losgekomen. Het was duidelijk en bijna even groot als een pink inclussief de navelstreng. Ik zag er al vaten in zitten een een vorm van een rug en hoofdje ook een los donkerrood stuk lap weefsel. Leek op een tasje. Alles is zonder pijn verlopen. Bedankt voor jullie steun.

6. naatasja

naatasja Fanatiek lid

17 jan 2012
    1.003
    71
    48
    Enschede
    Wat rot meid. Vooral omdat je hcg wel verdubbeld was. Wil je heel veel sterkte wensen..

Deel Deze Pagina