4 weken en 6 dagen zwanger en ze zien helemaal niks op echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door lili20, 10 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden.

ik ben 4 weken en 6 dagen zwanger en heb net een echo gehad. alleen ze kunnen niks zien..! toen hij de inwendige echo eruit haalde kwam er iets bloed mee. daarna niks meer gehad. heb ook bloed moeten prikken. krijg ik morgen de uitslag van..?
    ben ik nog wel zwanger of krijg ik een miskraam..

help alsjeblieft....! weet echt niet meer wat ik moet doen

2. marion1982

marion1982 Actief lid

20 dec 2008
    107
    0
    0
    Hoi

ik zou je nog niet teveel zorgen maken, het is natuurlijk een heel vroeg stadium in je zwangerschap en is je vruchtje natuurlijk heel erg klein.
    Die bloeding kan gewoon een klein bloedvaatje zijn in je vagina die is geknapt, dit komt wel vaker voor.
    Zolang je geen krampen en pijn in je onderbuik krijgt zou ik me niet teveel zorgen maken...

succes met de uitslag morgen, hou je ons op de hoogte?

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Spannend Marion1982 , ze kunnen nu nog niet zo heel erg veel zien , zou goed kunnen als je over een week weer een echo hebt dat ze dan wel wat kunnen zien ..

Mijn duimpjes gaan draaien !
    Waarom heb je eigenlijk zo'n vroege echo gehad ?

4. Paddels

Paddels Lid

11 jun 2008
    36
    0
    0
    Je hoeft niet perse krampen te krijgen als je een miskraam krijgt/heb. Nou wil ik je absoluut niet ongerust maken, maar ik heb twee miskramen gehad en bij beide had ik geen krampen of buikpijn. Ik hoop dat alles goed met je gaat en de uitslag van de bloedtest goed is.

Heel erg veel succes!

5. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    bedankt meiden...

ik heb een vroege echo gehad omdat ik aan de clomit zat. en omdat ik niet kon geloven dat ik echt zwanger was. na twee keer een test te hebben gedaan en ook omdat ze wilden kijken hoever ik was. want ik had ervoor een hele korte cycles.

ben toch wel een beetje bang.
    ik hou jullie op de hoogte

6. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    bij mij zagen ze met 6 weken zelfs niks toen werdt er tegen me gezegt reken maar op een mk want je hebt en lege vruchtzak en toen ik een week later terug kwam zat het vruchtje er met een kloppend hartje en kijk nu al weer 23 weken zwanger!

7. Anina

Anina Actief lid

8 jan 2009
    203
    0
    0
    Met clomid heb je vaak een latere eisprong, dus het kan best dat je minder lang zwanger bent. Deze echo is ook nog wel erg vroeg!
    Succes met wachten en hoop maar op een goede zwangerschap, die kans is er echt nog wel.

8. mummy2b

mummy2b Lid

27 nov 2008
    67
    0
    0
    Ik heb bij toeval een echo gehad met 4wkn+1 en je kon toen helemaal niets zien. Ze hebben in het ziekenhuis nooit opgemerkt dat ik zwanger zou kunnen zijn zelfs. Bij vijf weken een paar dagen (twee geloof ik) kon je een heel klein zwart rondje zien. Het is dus gewoon mogelijk dat je zwangerschap nog niet te zien is, zeker als je eisprong een paar dagen later was dan je nu denkt.

Een bloedinkje na een echo heb ik trouwens vaker gehad, dat hoeft echt geen miskraam te zijn. Door de goede doorbloeding van de baarmoedermond als je zwanger bent heb ik sowieso in het begin vaker een kleine bloeding gehad.

Ik hoop dat je goed nieuws krijgt na het bloedprikken. *duimt*

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Goh, gek dat ze zo vroeg een echo doen omdat jij onzeker bent.
    Je wordt doorgaands namelijk niet zekerder van een echo binnen de eerste 6 a 7 wk.
    Een bloedtest geeft je momenteel meer zekerheid denk ik.
    Hier op de IVF afd. is een echo met 6.? wk echt op zijn vroegst.

Je zou wel verdikt baarmoederslijn moeten kunnen zien volgens mij.
    Verder inderdaad niet veel....

Succes met deze onzekerheid.

Ik verplaats je topic even naar onderzoeken en echo's hoor.

Elmo

10. Noonah

Noonah Lid

18 jan 2008
    24
    0
    0
    commercieel medewerker
    amsterdam
    ik heb precies zelfde gehad met 4 weken en paar dagen was alleen een ringetje te zien geen vruchtje , volgende dag bloeding dacht dat ik een miskraam had . maar met 7 weken toch nog een vruchtje gezien met kloppend hartje!

11. lili20

lili20 Actief lid

22 jul 2008
    383
    0
    0
    kledingverkoopster
    amsterdam
    hoi meiden de bloedtest was goed. ben nog gewoon zwanger

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat fijn om te horen Lili , krijg je nu nog een xtje een echo om de termijn te bepalen ?

Proficiat !

13. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb vorgie week een echo gehad met 5 wk en 2 dagen een uitwendige nog wel en was toch echt een zakje met vruchtje te zien hoor. dus klopt niet altijd dat je niks ziet.

moet zat voor het eerst naar de frauenarts en hoop dan een kloppend hartje te zien. ben dan 6 wk en 3 dagen.

14. liefde1978

liefde1978 Fanatiek lid

4 feb 2009
    1.493
    0
    0
    noord-holland
    Fijn dat alles goed is! Nu genieten he! Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina