Hoi Ellis, Nou ik vond dat ik er niet zoveel aan had..... ze stelde me niet echt gerust. Ze zei dat het met de "buikpijn" altijd heel verradelijk is, het kan een dreigende miskraam zijn, maar het kan ook bij je zwangerschap horen.... Ik moet gewoon afwachten, dat is het enige wat je kunt doen. Nou lekker dan! Ik heb op 28 maart mijn eerste echo. Pfff, was het maar zover! Vandaag had ik wel ongi-krampjes, maar gelukkig te verwaarlozen. Heb jij je echo al gehad Ellis? Liefs Kari
hallo dames, heel herkenbaar dit alles. Ja ik herken die opmerking Kari. Mijn HA zei hetzelfde over buikpijn. schiet je dus nog niets mee op. En maar weer afwachten... Ik heb zelf ook steeds buikpijn aanvallen. Ik ben er zelfs 's nachts van wakker geworden en had toen hele scherpe steken.... en dan maar weer naar de wc rennen om te kijken of er niets mis is... gelukkig niet! Ik vind het ook heel spannend. Misselijk ben ik ook veel. Vooral in de ochtend en zeker als je parfum op spuit ... kan ik nu echt niet meer tegen. Ik moet de VK nog bellen. Ik begrijp dus dat je de eerste keer alleen een intake hebt en geen echo... jammer hoor. Fijn om te weten dat we met z'n allen in hetzelfde schuitje zitten.
Hallo dames, Ik heb gisteren mijn eerste echo gehad... Zo mooi! Het hartje klopte en het was erg beweeglijk! Niks aan de hand zei de gyn. Ben zo blij. Helaas kan ik de fotootjes niet in mijn album zetten, ik denk dat het te zware bestanden zijn. Liefs Kari
Buikkramp heb ik ook soms opeens. Dan is het er echt opeens en het is ook zo weer weg. Ik maakte me ook wel zorgen, maar het toch gisteren een mooi kloppend hartje op de echo! Hoera
Geweldig Kari! Wat moet dat toch mooi zijn! Geniet ervan hoor! Vind het super voor je! Wij hebben afgelopen dinsdag het hartje gehoord. Ook heel mooi! De echo hebben we 10 april pas...kan gewoon niet wachten! xEllis
Wat gaat er dan veel door je heen he Ellis, dat hartje..... Succes ook 10 april. Laat je het weten? Liefs Kari