Hallo allemaal, Ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb echt bijna nergens last van. Misschien tot nu toe 2 keer klein beetje misselijk geweest. Verder een beetje gevoelige borsten als ik er tegen aan duw en verder heb ik nergens last van. Het is dat 5 testen zeggen dat ik zwanger ben en ik niet ongesteld ben geworden, maar toch word ik er onzeker van. Ik weet het veel misselijk zijn is ook niet alles, maar toch.... Zijn er meer mensen die bijna tot geen last hebben? Groetjes, Lotte
Ik! en ook ik wordt er gek van. Rond 7 weken misschien 2 keer een beetje misselijk geweest en dat is het. De ene keer denk ik... Ach ik moet blij zijn dat ik nergens last van heb. Volgens de VK hier op het forum zegt het niks maar de andere keer ben ik zo bang voor een missed abortion. Ik had ook wel een beetje last van mijn (.(.) maar ook dat is zo goed als weg. Morgen ochtend heb ik weer een echo (vorige was bij 6,5 weken en toen was alles goed). Ik kijk er echt al weken naar uit maar ben ook wel bang... Soms zou je gewoon wensen dat je kotsend boven de plee hangt...
Hoi lucky, Ik heb ook echt precies hetzelfde. Waarom heb jij met 6,5 week al een echo gekregen. Ik meot echt pas wachten op de 12 weken echo. Die wil ik ook bewust neit eerder doen. Dat ben ik namelijk mooi de eerste 3 maanden voorbij. Gr. Lotte Succes met je echo
Heeel herkenbaar, wordt er dan ook verschrikkelijk onzekervan hoor. Het enige wat ik heb is dat me smaak en me reuk veranderd is maar verders, neuh niks bijzonders eigelijk. Zijn maar kleinde dingen.
Heel herkenbaar. Ik dacht ook elke keer 'waar blijven toch al die kwaaltjes'. Het maakte mij ook erg onzeker. Maar zoals je aan mijn banner kunt zien, alles prima! (Het grootste probleem had ik dus met 'klagende' vriendinnen.... Ik had zoiets van ja maar jullie hebben qua kwaaltjes tenminste een soort bevestiging, ook erg oneerlijk om te denken!) Geniet er gewoon van! Iedereen is nu eenmaal anders zwanger..
Ik ben weken hondsberoerd geweest en heb toch een miskraam gekregen... dus het zegt echt helemaal niets. Makkelijk gezegd, maar gewoon lekker van genieten!
Ik had alleen last van gevoelige borsten en mijn humeur (naar vreemden toe). Voor de rest nergens last van! Nu alleen van pukketjes maar ook geen gevoelige borsten meer. Maar met de beeb gaat alles prima (kan hem/haar alweer een tijd voelen). Oh, en onzeker ben ik niet geweest m.b.t. de kwaaltjes want mijn zusje was voor mij zwanger en had ook nergens last van. En het verschilt inderdaad per persoon.
Ik was week 5 en 6 misselijk en toen had ik nog die ongipijnen, maar vanaf week 7 helemaal niks meer. Dacht echt dat ik niet meer zwanger was, zag echt enorm tegen de echo op. Maar het tegendeel bewees toch echt dat ik nog zwanger was, voel me super goed en helemaal happy
@26Lotte26: Ik had met 6,5 week een echo omdat ik niet wist hoe lang ik zwanger was. Na het stoppen met de pil in oktober ben ik nooit meer ongesteld geweest (ontpillen) dus het was niet uit te rekenen hoe lang ik zwanger was. Vanmorgen weer echo gehad en het was geweldig. Veel leuker dan met 6,5 weken. Nu was er veel meer te zien. Echt een kindje. Het was lekker aan het bewegen. Het zegt dus echt helemaal niks als je (bijna) geen symptonen hebt want alles zag er goed uit! Gr.
ik heb nog steeds nergens last van, niet misselijk, geen pukkels, geen hele zere borsten, geen ... enkel nu wat druk op de blaas en wat vermoeidheid... Mij hoor je niet klagen! Maak je vooral geen zorgen, lekker genieten!
ook ik heb nergens last van. in het begin wat vlagen van misselijkheid gehad. wel wat vermoeid. ben er wel blij mee dat ik niet al teveel last heb van kwaaltjes.
Ik heb ook nergens last van.... Alleen héél erg moe en hongerig! En op dit moment nog een soort van spierpijn in m'n buik. Zit er wel wat?
Ik ben de ene dag misselijker dan de andere dag en ook mijn borsten doen het ene moment minder pijn als het andere. Op momenten dat de klachten minder zijn ben ik zo bang dat het mis is. Ben ontzettend bang voor weer een missed abortion. Ik heb volgende week dinsdag voor het eerst een echo en het lijkt wel of de tijd vooruit kruipt. Gisteren al geprobeerd om de echo eerder te krijgen maar helaas was er niet eerder plek . Ik probeer zo positief mogelijk te blijven maar het is wel eens moeilijk. groetjes Joyce
hallo allemaal, Wat fijn dat er meer mensen weinig kwaaltjes hebben en waarbij toch alles goed is. Ik moet nog een paar weken wachten voor een echo. Ben zo benieuwd! Gr. Lotte
ik had vann8 voor het eerst dat ik een opgebazen gevoel had en misselijk, en ongi pijnen maar voor de rest niks...
hoi hoi Ik ben nu 9 weken zwanger en ook super onzeker want ik kan niet zeggen dat ik misselijk ben. Dit heb ik misschien 2 keer heel eventjes gehad maar voor de rest tot nu toe nog niet. Wel heb ik veel last van afscheiding en ben ik supermoe maar nou moet ik wel zeggen ik heb de ziekte Multiple Sclerose ( ms ) en daar kan de moeheid ook vandaan komen al had ik hier voorheen geen last van. Nou nu maar afwachten en hopen dat alles goed gaat met de baby. heb 18 april pas de 1e afspraak by de gynacoloog. Groetjes Nancy
Hoi, Ik heb nu 9 weken zwanger maar heb ook nog nergens last van. Geen enkele keer misselijk geweest. Alleen pijnlijke borsten. De verloskundige zei dat ik hier maar van moest genieten, maar af en toe maak ik me wel zorgen. Maar zo te zien ben ik niet de enige. Heb 3 testen gedaan, maar ik geloof het pas als ik de echo heb gehad. En dat is vrijdag de 13e!