Ik ben nu wrsc 5 weken zwanger en heb al een week steeds krampen in mijn baarmoeder. Maandag heb ik een afspraak bij de gyn vanwege de krampen. het maakt mij erg onzeker en ik kom er net achter dat ik ook wat bloedverlies heb gehad,beet bruin,niet helder. Kan dit erg kwaad? Ik ben zo bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Hoe weet je dat je een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt,is dit altijd kramp met bloedverlies of kan dit ook afzonderlijk van elkaar? En heb je dan veel kramp of kan dat ook maar 2 of 3 keer per dag zijn? Is het bloedverlies bij buitenbaarmoederlijke zwangerschap helder of niet? Ik maak mij erg zorgen maar wil niet meteen de spoedpost bellen omdat ik nu geen kramp heb en weleens vaker heb gelezen dat vrouwen af en toe wat bloedverlies kunnen hebben. Wat denken jullie? groetjes Carina
bloedverlies kan altijd hoef niet bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te horen. Die krampen die je hebt kan gewoon het groeien van je baarmoeder zijn. Ik zou maandag afwachten voor je conclussies gaat trekken. Als je nou heel veel pijn gaat krijgen even bellen
Meid bloedverlies hoeft niets te betekenen. Heb zelf bruinverlies gehad in de 6e week, was toen helemaal in paniek. Echter met een inwendige echo was al een kloppend hartje te zien. Weet niet ofr ze bij jou maandag ook een echo gaan maken? Er zal waarschijnlijk nog niet veel te zien zijn. Aan het einde van de 5e week gaat meestal het hartje kloppen. Succes en hou ons op de hoogte.
Vanmorgen was het gelukkig weer opgehouden. Heb ook geen kramp meer,dat gebeurd het meeste 's nachts. Jullie hebben me al iets meer gerustgesteld,maar ik hoop toch dat het eenmalig was. groetjes Carina