Ik ben ongeveer 4 weken zwanger van ons 2e kindje en heb sinds vandaag last van helder rood bloedverlies. Ik heb niet echt buikpijn maar voel wel een beetje een zeurende druk onder in mijn buik. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik hier geen last van gehad.. Is dit het begin van een miskraam?
bloed is helaas zelden goed.. ik heb vorig jaar met bijna 7 weken een ma gehad en daar had ik ook alleen een zeurderig gevoel van in mijn buik. geen pijn geen kramp. je kan het beste even contact opnemen met de vk en zij kan je meer info geven over het ja of nee mbt miskraam.
Ja ik had al gebeld zij zegt ook kan 2 kanten op gaan ik moet het even aankijken als het erger word moet ik haar terug bellen. Ik zal af moeten wachten helaas
Meestal is helder rood geen goed teken helaas.maar het hoeft niet!!hetzij inderaan afwachten meid. En dat duurt lang nu hè! .? Ik had bij mijn miskraam met 6 weken een sterk menstruatie gevoel.ik voelde eigenlijk meteen dat het niet goed was.sterke!
Ik heb bij 4 van de 5 zwangerschappen helderrood bloedverlies gehad, bij 2 daarvan is het goed gegaan en bij 2 niet. Het is belangrijk dat je geen buikpijn voelt.
Ik heb ook wat helderrood bloedverlies gehad, niet veel, maar wel echt helderrood. Was wel iets later (week 13) maar er bleek niets aan de hand. Waarschijnlijk een adertje geknapt. Zolang je er geen buikkrampen bij hebt, hoeft dit niets te betekenen, Sterkte!
Het kan alle kanten op. Ik had het ook bij deze zwangerschap en ben ondertussen nog altijd zwanger. Ik mocht wel dezelfde week al even op controle. Er was nog niet veel te zien (5 weken) maar ik was wel geruster.
Ik heb met 7 weken rood bloedverlies gehad en ook daarvoor paar keer bruinverlies. . Kon toen ook beide kanten op en bij mij is het de goede kant op gegaan. .. Sterkte meid.
Ik heb geen bruinverlies gehad. En het is nu toch wel behoorlijk wat bloedverlies het lijkt echt op m'n 2e dag in mijn menstruatie. Weer de verloskundige gebeld en die zegt ook dat ik moet afwachten en beter niet kan gaan werken vandaag en morgen. Ik moet morgen weer contact op nemen met haar.
Ja dat klinkt inderdaad niet goed. Ik hoop dat het gewoon komt doordat je lichaam van slag is en nog denkt dat dit bij je cycles hoort...ik heb het ook 2x gehad, niet helder rood, maar roze. Paar dagen lang, maar kindje zit nog steeds in mijn buik. Heel veel sterkte, die onzekerheid is echt killing
Bedankt voor alle reacties het wachten is zeker moeilijk ik heb nog steeds evenveel bloedverlies en zeurend gevoel in mijn onderbuik de verloskundige denkt ook dat het fout is ik moet haar morgen middag terug nellen en dan zullen we wel kijken Wat we verder nog kunnen/moeten doen 😞
Heel veel succes en sterkte meid!! zelf gelukkig nog niet mee gemaakt, in ieder geval niet bewust. vriendin van mij had ook bloedverlies maar daar was niets bij aan de hand. Maar die had ook geen kramp..