4 weken en test zegt zwanger 1-2

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sparky, Apr 21, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2ekindjewelkom

2ekindjewelkom Actief lid

Jul 18, 2013
    285
    0
    0
    Je bent ook pas net zwanger ;)
    Zoals ik al zei had ik een knaller bij een dikke week overtijd (5,5 week zwanger)
    Probeer af te wachten tot (na) volgend weekend, hoe moeilijk dat ook is. Dan zie je pas echt het verschil! Succes! :)

2. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Weet niet of het al gezegd is maar als jij net met 1 puntje hcg onder de waarde zit waardoor de test op 2-3 springt kun je al in paniek raken terwijl er niks aan de hand is. Iedereen zijn hcg waarde is weer verschillend en al helemaal in het begin.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Heel verhaal getypt maar ging fout met plaatsen.

Ik maak me inmiddels geen zorgen meer om die 1-2 door jullie :)

Volgende week test ik nog een keer aangezien ik vermoed dat ik mij niet helemaal in kan houden. Maar ik wil echt proberen om dan deze week niks meer te testen. En ja, ik ben maar heel kort zwanger en dan is het ook nog niet eens precies zeker. Wellicht zit ik zelfs onder de 4 weken nog..

4. Ik had met precies 4 weken ook nog 1-2 :) Wat betreft doortesten.. Het kan je heel onzeker maken, maar ook bevestiging geven. Ik kan me er in ieder geval wel iets bij voorstellen (zie album..) ;) Wel met Merah eens; Na de 6 weken heeft het geen zin meer, dan kunnen ze inderdaad lichter worden door tevéél HCG.

5. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zie dat jouw eerste kruidvat testen ook niet standaard opliepen maar zelfs even minder werden en daarna weer meer.. Dat lees ik de laatste tijd vaker! Hier bleven ze de eerste dagen gelijk, liepen niet op.

Nu geen kruidvat meer in huis maar ga die ook niet meer doen denk ik. clear blue + was zelfs duidelijker.

6. Ja klopt en een echte kruidvat-knaller heb ik nooit gehad, ik ben daarna overgegaan op Sensitest. Volgens mij hangt het die eerste paar dagen ook héél erg af van de concentratie van je urine..

7. babytjuhh

babytjuhh Bekend lid

Jan 24, 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    als de bijsluiter gelezen word staat er ook echt in wat ze met 1-2 bedoelen..niet dat je dan 1-2 weken zwanger bent maar 4 a 5 weken..

De kruidvat testen zijn veranderd waardoor ze minder snel knal geven dan een aantal maanden terug..

iemand zei stop met testen..tel af tot de echo..ik zelf heb 3 jaar gewacht op een 1e positieve test..het ongeloof en verbazing is dan zo groot dat je de bevestiging nodig hebt! ik heb wel 20 testen gedaan voordat het goed voelde! en of je nou in de 1e maand zwanger word of vele maanden later..als het voor jezelf goed voelt wat maakt dat dan uit? iedereen in zijn waarde laten :)

8. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Bij mijn zoontje met kruidvat bijna meteen een knaller. Deze zwangerschap echt hele lichte streepjes. Toen maar bij etos de 2 voor 5 gehaald en die knalde :). Kruidvat is dus inderdaad niks meer. Action hoor ik ook veel goeds over

9. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Bij mij was de CB digitaal ook 1-2 bij 4 weken zwanger. En dat klopte ook: 2 weken na 'conceptie' (lees: bevruchting in laboratorium :)). Ik heb ook nooit een KV knaller gehad. Maar ach: een streep is een streep. En meiske ligt hier toch echt in haar wiegje ...

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zei dat.. En ik weet echt wel hoe het is om te wachten op die test en dat de bevestiging enorm spannend is. (Ik snap ook niet helemaal goed wat je bedoelt met 1e maand of later?) Mij helpt het niet om te stressen om een clear blue, omdat het toch niets zegt. Ik laat iedereen in haar waarde, bedoel het alleen maar goed hoor.

11. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ik zie het ook niet als 'aanval' hoor. Naar mijn idee is stoppen met testen het beste als je echt overtuigd bent. Maar inmiddels lopen de kwalen dusdanig op dat ik wel overtuigd ben.
    Ik denk dat ik het ook gewoon leuk vind om een superduidelijk streep te zien. Daarom ga ik denk ik nog wel testen volgende week.

12. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    ik hoop dat je een super mooie knaller hebt binnenkort, maar ik had nog 1 test liggen, en die was zelfs vandaag met 7 weken nog niet kei roze! dus ik weet niet of doortesten je zeker of onzeker gaat maken!

Share This Page