precies ik heb sommige avonden ook wel met donique een hele tijd aan de borst gezeten! links rechts links rechts links rechts. werd er helemaal gek van . maar ze had anders gewoon niet genoeg? volg gewoon lekker je gevoel. hier was donique ook eerst aan het zeuren en was alleen bij mama goed tot 1 uur 's nachts. dan pas in de wieg. in ene ging ze om tien uur naar bed en nu slaapt ze vanaf acht uur. kus
ik was al begonnen 2 wkn terug en dat ging goed, ze had zelfs 3 nachten doorgeslapen. Weet niet meer precies waarom, maar heb dr weer bij me in bed genomen, stom natuurlijk want ze ging er echt niet beter op slapen. Sinds 2 dgn nu consequent in eigen bedje. het zijn lange nachten maar ik probeer vol te houden nu. Bedankt!
Waarschijnlijk heeft ze dit idd gedaan om een bodem in haar buikje te maken ! En idd misschien om jouw productie te verhogen. Super van je dat je haar toch steeds aan de borst genomen hebt! Ook al werd je er gek van !
Misschien is het clusteren, ik word er echt heel moe van, na 10x oppakken uit bed en iedere x aan de borst leggen, pffff. Merk dat ik soms zelfs boos op d'r wordt. Sinds gisteren denk ik er niet meer bij na en leg haar gewoon aan. Hoe meer ik me druk maak hoe langer het zal duren en hoe sneller je zelf ook moe wordt. bedankt voor de steun. Aan degene die het topic startte: sorry hoor dat ik er gewoon doorheen mn eigen problemen op tafel gooi maar ik zit een beetje met hetzelfde probleem als jou, hopelijk vind je wat goeie tips!
Mwalloh, Misschien kan je haar beter een paar dagen lekker savonds bij je nemen en lekker samen op de bank zitten. Aanleggen wanneer ze erom vraagt. Zelf lekker rusten ondertussen en genieten van een kopje thee en een boekje lezen? Niet boos worden op je meisje hoor ! Jullie doen het super alleen wil je meisje nu even wat meer melk van je savonds.
Ja doe ik zeker! Ik voedde eerst ook op haar kamertje, koud en niks te doen. Nu ga ik even naar beneden en zet de TV aan.
hoi hoi, nou hem in bed liggen en consequent zijn is niet de aanpak bij mn kleine ventje, hij raakt alleen maar meer en meer overstuur..al met al slaapt hij nu drie dagen tussen ons in en alleen, dat is al een hele verbetering en zelf wat om zich heen kijken overdag in zn wipstoeltje gaat ook steeds beter. ik hoop dat de volgende stap is zelf in bedje slapen.
Ja mijn meissie slaapt nu sinds gisteren weer in d'r kinderwagen en 3x raden..... ze slaapt dus gewoon zonder huilen.... tis echt een beetje uitvogelen hoe of wat he met die kleintjes?
Draagdoek! Hier hetzelfde 'probleem' en met een goede draagdoek is het euvel verholpen. Ik zeg 'probleem' omdat het niet meer dan logisch is dat je kindje bij jou wil zijn. Hij heeft immers 9 maanden lang bij mama lekker veilig in de buik gezeten. En opeens moet hij alleen zijn! Zou ik ook niet leuk vinden. En nu heb ik een heel tevreden babytje, die sinds de draagdoek zelfs regelmatig doorslaapt 's nachts!