Ik heb met 4 weken een miskraam gehad (vroege miskraam dus). 10 juli was mijn NOD, 12 juli begon de miskraam. Na 7 dagen was het bloeden gestopt... Nu dacht ik gisteren mijn eisprong te hebben gehad... maar normaal gesproken heb ik deze ongeveer op dag 16... Nu is het dus dag 12.. (als ik vanaf mijn miskraam reken, niet vanaf mijn NOD, dan zou het dag 14 zijn) Ik weet niet 100% zeker, dus het kan ook nog een dezer dagen of zelfs later komen, maar ik had gisteren wel het gevoel van een eisprong... Ik hoor alleen maar dat mensen vaak een langere of dezelfde cyclus hebben, niet korter.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ja!Ik denk dit nu ook mee te maken! Kijk maar eens bij mijn topic onder "zwanger worden' het onderwerp: Help, kan dit? Hopelijk vind je het. Om een lang verhaal kort te maken. Ik heb een week na mijn miskraam een positieve ovulatietest (ik voelde het ook aan mijn lijf en de test bevestigde het). De zwangerschapstest is duidelijk negatief dus dat sluit uit dat de ovulatietest eventueel zou reageren op het HCG-hormoon. Enfin, kijk maar eens bij mijn onderwerp. Succes. Gr. Lola2.
Voor mijn mk had ik een cyclus van 28 dagen. Na mijn miskraam is dit een cyclus van 21 dagen. Hoe het kan? Ik weet het niet maar ik weet wel dat ik maar met ovulatietesten ben begonnen om mijn lichaam weer een beetje te snappen.
Badankt voor jullie reacties.. Wat kan een lichaam dan vreemd in elkaar zitten. Ik heb volgens mij de 24ste echt mijn eisprong gehad. Gisteren voelde ik ongeveer 2 minuten achter elkaar steeds hele felle steken, zweet brak me uit! Lijkt op een innesteling, want dit had ik bij mijn zwangerschap van Jamie ook... Zou dat kunnen, als de 24ste mijn eisprong was, dat ik dan de 27ste al mijn innestelling had? (kan ook wat anders zijn geweest hoor, maar sinds die tijd is mijn buik ook gevoelig)