Hooi allemaal, 13 februari kwam ik erachter dat er een leeg vruchtzakje in mijn buik zat na 9 weken zwangerschap. Ik ben daarom 17 februari gecuretteerd. Precies 1 week later begon de bloeding als een soort van normale menstruatie die ongeveer 5 dagen duurde. ( niks raars dus) Na het bloedverlies mochten we van de gynaecoloog weer beginnen met proberen om zwanger te worden. Nou ben ik afgelopen weekend niet helemaal mijzelf geweest ik had last van duizeligheid en erge stemmingswisselingen. En mijn temperatuur is gestegen naar 37 graden normaal is die 36.3. Ook sinds een week weer vaker plassen. Terwijl dit helemaal over was. Het is mij zelfs opgevallen dat ik vaker moet plassen dan een vriendin die 25 weken zwanger is. Gister nacht had ik opeens een veeg bloed in mijn ondergoed. Maar verder geen krampen of iets wat duidt op een aankomende menstruatie. Na die veeg in mijn ondergoed was het ook meteen over. Wie heeft hier ervaring mee en komt dit door alle hormonen die ophol zijn ofzo?
Klinkt mij als heel normaal allemaal. Ik zou denken dat je je eisprong weer hebt gehad en ik heb steeds de eerste ronde na miskramen ook veel van die vage klachten gehad, die veel leken op zwangerschapsklachten. Ook wel logisch: na je ei stijgt je progesteron, en daar komen veel van die klachten vandaan. Die veeg bloed, zou kunnen zijn dat er nog even wat rommel zat, wat nu weggewerkt is. Is allemaal normaal, mag gewoon. Je hormonen zijn idd gewoon nog van slag, en dat heeft even tijd nodig om te herstellen soms, (ze zeggen wel dat je net zo lang moet ontzwangeren als dat je zwanger bent geweest).