4 weken na curretage nog bloedverlies

Discussie in 'Miskraam' gestart door Haiko7, 22 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hallo,
    Zoals het onderwerp al aangeeft heb ik nu bijna 4 weken geleden mijn curretage gehad. In het begin vloeide ik niet, tot 1 week na de curretage, toen verloor ik enorme stolsels. Terug naar het ziekenhuis, niks abnormaals en het bloeden gestopt. Hierna nog steeds een beetje bloedverlies.

3,2 week na de curretage stopte het bloeden om na 4 dagen weer te beginnen. Nu een beetje, maar is dit nog curretage of menstruatie? Ik heb nog geen krampen zoals ik dat met een menstruatie had.

Het vreemde is dat ik voor het eerst weer heb gevreeen en de dag erna het bloeden weer begon.

Is het normaal zo lang te vloeien?

2. Troelaa

Troelaa Niet meer actief

Bij mij duurde het ook best lang voordat het echt helemaal gestopt was.. dan een dag niks en dan twee dagen weer wel..
    Naar 6weken werd ik echt ongesteld.

Hopelijk stop het bloeden ook snel voor je!

3. Haiko7

Haiko7 Bekend lid

13 apr 2011
    830
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Dus het kan toch 6 weken duren. Dat werd mij verteld, maar ik vind het zolang.
    Nog 2 weken te gaan dan :(

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb vorig jaar een currettage ondergaan (na 20 weken zwangerschap bevallen van een jochie met trisomie18) Ik heb een paar dagen gevloeid (net als ongi), na drie weken begon ik ineens vreselijk te vloeien (lees.... kraan opendraaien en leeglopen voor vijf minuten) Ben voor controle naar de gyn geweest en het bleek dat er bij een soort van reservoir was gevormd en dat was ineens in beweging gekomen.
    Daarna was het vloeien ook snel weer over. En met vijf weken was ik ongesteld.

5. logo

logo Niet meer actief

Wat vervelend zeg.
    Als je twijfelt zou ik contact opnemen met de gyn. Je weet het dan zeker.
    Veel sterkte komende tijd!

Deel Deze Pagina