Hallo, ik hoop dat jullie mij advies en/of een antwoord kunnen geven op het volgende: Ik ben nu 9 weken zwanger en ik slaap zo verschrikkelijk slecht. Ik val heerlijk snel in slaap maar dan word ik rond een uur of 3 wakker en val daarna in van die hazenslaapjes met rare dromen alsof ik koorts heb. Daarbij heb ik ook nog eens zo'n droge mond dat mijn tong er echt pijn van doet. Ik moet hierdoor echt steeds water drinken en daardoor moet ik weer veel plassen. Nu kan ik gelukkig wel redelijk uitslapen omdat ik pas 's middags pas begin met werken maar het sloopt me wel. Bedankt alvast! Groet, Sasja
hoi door de hormonen kan je slaapritme in de ar komen. Probeer te slapen als je de kans krijgt. Als het niet lukt ga je gewoon even uit bed, even een muziekje luisteren, kopje thee erbij of een boekje lezen en dan opnieuw proberen. Veel plassen hoort bij de zwangerschap. In het begin wordt je bloed gecontroleerd, ook op suiker, heel soms komen de dorstklachten daarvan, maar dat gebeurt niet vaak zo vroeg in de zwangerschap. Anders hoort het er gewoon bij en moet je gewoon wat drinken! Meestal gaat het slapen over een poosje weer beter. Mirjam
Dank je wel Mirjam! Ik zal er even doorheen moeten Rare dingen doet zo'n zwangerschap met je. Groetjes