Wij mogen ons verblijden met een nieuwe zwangerschap. We zijn helemaal happy We hebben een 2 dochtertjes van 2 jaar en 3 maanden en inmiddels ben ik 6 weken zwanger..We wilden sowieso snel voor een 3e gaan en in ronde 1 was het raak Ik voelde me na mijn 2e bevalling hartstikke goed en we hebben geen reden om te wachten.. Over 2 weken heb ik de echo. P.S. diegene die me op hyves hebben graag nog even stilhouden!! Thnx
Wow, las net je onderschrift en ging meteen een felicitatietopic zoeken!!! Wat gaaf smiley, een derde kindje! GEFELICITEERD!!!
Zo hé! Gefeliciteerd Erg vruchtbare vrouw zo te lezen Kunnen ze lekker met elkaar spelen en opgroeien. Geniet ervan!
hey meid gefeliciteerd en dan dacht ik dat wij vlot waren hahaha ik heb ook 2 meiden 1 van 2 (over 2 weken 3) en 1 van 6maanden en nu dus weer in verwachting van nr 3 stiekem hoop ik nu op een jongetje maar een meisje is ook geweldig hoor ik vind het fijn dat de kinderen weinig qua leeftijd schelen dan begint het straks niet weer helemaal over nieuw ik zit nu toch nog in de luiers en ben er straks lekker achter elkaar van af hahaha
Dank jullie wel. Jij ook gefeliciteerd. Leuk is dat hè als de kids zo weinig van elkaar schelen. Geniet ervan..