4 weken oud, 180cc per voeding

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sukkie, 27 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ok. Nou, alle bovenstaande dingen doen wij al. Al moet ik zeggen dat haar voeding niet zuur ruikt als ze spuugt. Het is ook bijna altijd tijdens of meteen na het voeden. En nu de voeding zo dik is spuugt ze nauwelijks nog. Alleen als ze onder het voeden moet poepen zet ze zoveel kracht dat soms de voeding er weer uit komt.
    Even over de andere vragen, het zijn geen krampjes en ik heb echt alles geprobeerd om de voeding te minderen. Het is ons tweede kind dus ervaring betreft honger, eten en krampen heb ik wel. Ze heeft echt echt honger. En zoals al eerder beschreven heb ik al contact gehad met het CB en inmiddels stappen ondernomen. Zie andere berichten.
    Waar ik me wel aan kan storen zijn opmerkingen als 'ze mag niet zoveel voeding hebben' en 'heb je wel overlegd met het CB'. Allemaal leuk en aardig maar het is mijn kind en ik heb nergens toestemming voor nodig. Tuurlijk ben ik me er van bewust dat teveel voeding slecht is voor de niertjes en daarom heb ik ook contact opgenomen met het CB maar een kindje wat honger heeft moet gewoon eten hebben en niet moeten huilen omdat ze geen eten 'mag'.

Deel Deze Pagina