verschillende flessen gebruiken

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Niene, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niene

Niene Actief lid

28 mrt 2009
    218
    0
    0
    Mijn schoonmoeder heeft een andere fles gekocht dan dat wij gebruiken. Onze dochter heeft hier nog niet uit gedronken.

Weet iemand of het uit maakt als je verschillende flessen gebruikt?

Alvast bedankt!

2. Sweetness

Sweetness Actief lid

9 apr 2007
    152
    0
    0
    Als het af en toe is lijkt het me geen probleem, mits ze uit die andere fles natuurlijk net zo goed drinkt als uit jullie eigen fles (lucht happen, evt vacuum-systeem etc).

Wat je ook kan doen is gewoon net zo'n fles kopen als die je thuis hebt en die bij je schoonmoeder neerzetten, dan weet je zeker dat het goed is ;)

3. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Ik zou ook lekker dezelfde fles gebruiken, wij hebben dat ook bij de oma's. Mijn schoonzusje is zwanger en liet mij de babyuitzet zien. Die heeft dus 4 verschillende flessen ( ze had ze allemaal gratis gehad )
    Lijkt mij lastig maar wie weet maakt het niks uit.

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Bij mijn oudste had ik ook allemaal verschillende flessen. Nooit problemen mee gehad.

5. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    In t begin gebruikte ik 3 verschillende flessen voor gijs ( tommee tippee, avent en difrax) Allen zonder probleem..
    Ben na een maand of 3 over gegaan op difraxflessen, omdat mn man die t prettigste vond..

6. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    dat ligt aan het kind zelf. het moet in principe geen probleem zijn alleen pikken niet alle kinderen het. sommige zijn heel erg gericht op 1 ding anderen intereseerd het niet zoveel.

7. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Dat kan wel, als je kindjes het wil.
    Wij hebben een periode Avent en Difrax door elkaar gebruikt, en ons jochie dronk uit beide even goed. Uiteindelijk wel voor de Avent gekozen, om dat die voor ons handiger was..

8. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Finn drinkt ook uit verschillende flessen, difrax, beaba en af en toe avent, hier geen problemen daarmee

9. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Is in principe geen probleem hoor, zelf drink je ook niet altijd uit dezelfde mok!
    Er zijn wel kinderen die het niet prettig vinden, maar veel kinderen hebben er totaal geen moeite mee.

Deel Deze Pagina