Mijn schoonmoeder heeft een andere fles gekocht dan dat wij gebruiken. Onze dochter heeft hier nog niet uit gedronken. Weet iemand of het uit maakt als je verschillende flessen gebruikt? Alvast bedankt!
Als het af en toe is lijkt het me geen probleem, mits ze uit die andere fles natuurlijk net zo goed drinkt als uit jullie eigen fles (lucht happen, evt vacuum-systeem etc). Wat je ook kan doen is gewoon net zo'n fles kopen als die je thuis hebt en die bij je schoonmoeder neerzetten, dan weet je zeker dat het goed is
Ik zou ook lekker dezelfde fles gebruiken, wij hebben dat ook bij de oma's. Mijn schoonzusje is zwanger en liet mij de babyuitzet zien. Die heeft dus 4 verschillende flessen ( ze had ze allemaal gratis gehad ) Lijkt mij lastig maar wie weet maakt het niks uit.
In t begin gebruikte ik 3 verschillende flessen voor gijs ( tommee tippee, avent en difrax) Allen zonder probleem.. Ben na een maand of 3 over gegaan op difraxflessen, omdat mn man die t prettigste vond..
dat ligt aan het kind zelf. het moet in principe geen probleem zijn alleen pikken niet alle kinderen het. sommige zijn heel erg gericht op 1 ding anderen intereseerd het niet zoveel.
Dat kan wel, als je kindjes het wil. Wij hebben een periode Avent en Difrax door elkaar gebruikt, en ons jochie dronk uit beide even goed. Uiteindelijk wel voor de Avent gekozen, om dat die voor ons handiger was..
Finn drinkt ook uit verschillende flessen, difrax, beaba en af en toe avent, hier geen problemen daarmee
Is in principe geen probleem hoor, zelf drink je ook niet altijd uit dezelfde mok! Er zijn wel kinderen die het niet prettig vinden, maar veel kinderen hebben er totaal geen moeite mee.