hoi hoi, ik heb een vraagje ben weer zwanger nadat in op 15 juli een miskraam heb gehad van een 2-ling (6wk) en op 1 aug werd er een derde ondekt buitenbaarmoederlijk (deze is op de 3de vanzelf losgekomen 8wk) Heb echt een heel goed gevoel over deze zwangerschap maar toch heb ik een kleine angst weer voor een bbz. Deze zwangerschap 'voelt' ook heel anders Nu ben ik 4 wk en 2 dagen... maar ik voel nu al volop steekjes/steken links en rechts ? is dit idd al de groei van de baarmoeder? ik blijf maar broekeloeren of ik geen ongi wordt liefs, marie-claire
Hoi Marie-claire, je zult sowieso wel een vroege echo krijgen om een buitenbaarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten, maar de klachtjes die je nu hebt duiden er niet op. Zeker niet als je de steekjes aan beide kanten hebt. Dan is dat hoogst waarschijnlijk nu al door de groei van de baarmoeder. Groetjes Brigitte
ik krijg idd een vroege echo, met 6 wk en 1 dag staat de afspraak Gelukkig bedankt voor je antwoord, ben weer opgelucht. Slaaplekker! liefs, marie-claire