Eisprong?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamaloetje, Aug 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

Aug 22, 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi ik ben nieuw op dit forum en zou graag jullie mening horen.
    5 maanden geleden ben ik gestopt met de pil, omdat wij een tweede kindje willen. Tot nu toe ben ik nog niet ongesteld geweest.
    Nu vraag ik mij af of ik laatst een eisprong gehad heb.
    Vanaf vrijdag 11 aug t/m zaterdag 18 aug heb ik rekbaar slijm gehad (zaterdag nog maar een beetje). Beetje vies verhaal, maar kon er draden van trekken. Vanaf woensdag 15 t/m zaterdag 18 had ik ook pijnlijke tepels. Pijnlijke tepels herkende ik van de vorige keer toen we zwanger probeerden te worden, toen ik had ik dat altijd vanaf mijn eisprong tot ik ongesteld werd. Dus toen ik pijnlijke tepels kreeg dacht ik dat ik een eisprong gehad had. Maar toen het een paar dagen later weer verdwijn snapte ik er niets meer van. De afgelopen dagen heb ik af en toe weer gevoelige tepels/borsten. Als ik toen een eisprong gehad heb zou deze week ergens m'n nod zijn.
    Wat denken jullie, kan ik een eisprong gehad hebben?

2. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Hoi welkom,

Als je vruchtbaar slijm hebt duidt dat meestal wel op een aankomende eisprong.. binnenkort een testje wagen? :)

3. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

Aug 22, 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie. Ik wacht zeker nog tot eind van de week met testen, ben bang dat t negatief zal zijn.

Verder niemand die hier iets over kan zeggen? Ik vind het zo raar dat ik zo lang vruchtbaar slijm heb gehad en zo kort pijnlijke tepels

4. Mamaloetje

Mamaloetje Actief lid

Aug 22, 2012
    107
    0
    0
    NULL
    NULL
  5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

May 10, 2012
    6,606
    57
    48
    Dat kan per cyclus verschillen. Je hoeft niet altijd pijnlijke tepels te hebben. Denk dat je niets anders kan doen dan nog een paar daarjes afwachten en/of een testje wagen!

6. Griekje

Griekje Actief lid

Jul 1, 2012
    284
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zouden symptomen kunnen zijn van eisprong, maar vind het wel heel erg lang dat je al 5 maanden niet ongesteld bent geweest...Dan lijkt het me wel heel lastig idd om te bepalen wanneer je je eisprong hebt.
    Binnenkort idd ff testje wagen...

Share This Page