Flinke dot taai slijm?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Myo, 17 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Mijn menstruatiecyclus begint net weer op gang te komen (ik geef nog 2/3xdaags borstvoeding) en ik ben het een beetje aan het bijhouden of ik er een touw aan vast kan knopen. Ik ben namelijk wel een van de gelukkigen die 2x snel zwanger mocht worden, maar ik heb nooit iets van mijn cyclussen wat betreft vruchtbaarheids symptomen begrepen. Ik zit nu een beetje in iPeriod te neuzen naar vorige cyclussen en het enige wat consequent elke maand terugkeert, is een flinke dot taai slijm wat ik dan eenmalig zo'n 11 dagen voor menstruatie aantref. Zijn er vrouwen die dit herkennen en die beter weten waar ze dan in hun cyclus zitten?

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Als het dik slijm is, doorzichtig en rekbaar (draden ervan trekken) is het het slijm dat de eisprong aangeeft dus dan zit je rond dag 14 van een normale cyclus.

3. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Ik ken de theorie over vruchtbaar slijm wel, alleen in de praktijk kan ik er echt geen touw aan vast knopen. Volgens mij is het bij mij altijd wit en ik heb op meerdere afzonderlijke momenten in de maand sliertjes zeg maar. En zo'n dot, is behoorlijk taai. Het is wel enigszins rekbaar, maar dat is niet het eerste woord wat bij me opkomt, als ik het zie. ;)

4. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    ik heb Vorige week maandag ook van die dotten taai dik slijm gehad. En het lijkt idd niets op het vruchtbareslijm. Ik had meer het idee dat dat er uit moest om plaats te maken voor het vruchtbare slijm ofzo. Het was bij mij ongeveer een week voor de eisprong

Deel Deze Pagina