Ik ben in oktober 3 weken overtijd geweest en afgelopen cyclus ook 1 week te laat.. stress zou een oorzaak kunnen zijn. In mijn eigen geval misschien ook nog eetgewoontes, ben sinds januari alleen nog maar gezond aan het eten en geen tussendoortjes. 5kg eraf en dus een week te laat ongesteld. kan er mee te maken hebben.. Ik zou zelf nog maar eens een test doen en als die negatief is en je er wel erg mee zit toch maar naar de huisarts..
ja ik zou wel graag willen weten waarom ik niet ongesteld word. sniksnik.. Ik ga morgen een test doen als die negatief uitkomt dan even naar huisarts toe.. Ben benieuwd..
Tuurlijk naar de ha gaan. Ik dacht dat je al was geweest hihi. Gelijk bellen en afspraak maken. Kunnen ze inwendig onderzoek doen en je prikken op hcg en andere hormonen .
Ja die heb ik gister gebeld, de assistente zei dat ik waarschijnlijk gewoon moet wachten, en dat de dokter dat ook zou zeggen.. Maja ik heb gewoon een afspraak voor vanochtend staan!! Zoiets mag ik toch gewoon aangeven dat ik een andere onderzoek wil buiten de zwangerschapstest. Alhoewel moet wel zeggen gisteravond bij het afvegen zat er een beetje lichtrode, roze, piepklein beetje bloed. Met een beetje slijm, en nu sinds gister helemaal niet. Achja ik weet het allemaal niet meer hoor!! Gewoon na ha en ik zie het dan wel. Houd jullie op de hoogte!
De huisarts een bloedonderzoek laten doen en dan niet alleen op HCG. Uitblijven van een menstruatie wijst niet automatisch op een zwangerschap helaas. Was dat maar zo, scheelde weer zwangerschapstesten kopen. En anders doorverwijzing vragen naar de gynaecoloog.
Hoi. Ik hoop dat er wat uitkomt bij de ha voor je. En zoals meerdere zeggen anders je doorlaten verwijzen naar de genacoloog. Je zei dat je een vollere meid ben, ik zelf ook. Ik heb het 1 keer gehad en toen vroeg de dokter zich af of het kwam door me gewicht. Ik heb toen zelf aangegevendat ik door gestuurd wilde worden, want ik ben al 7 jaar regelmatig. In het ziekenhuis constateerde ze een schijnzwangerschap. Ik moest toen 2 keer terug komen en kreeg medicijnen, en na een week werd ik weer ongesteld. groetjes
Hoi wensdroom. dat zien ze doordat alles wel groeit van binnen er zit alleen niets. Je maakt ook geen eitjes meer aan. En je hebt geen hcg waardes. Maar je baarmoeder groeit wel. Mijn borsten groeide ook. Heb inwendige echo gehad waardoor ze dat allemaal zaggen. Maar als je wat voller bent, zoals ik dan zegt de dokter snel dat het komt door je gewcht dat je ongesteldheid uit blijft. Ik wist zeker dat het er niet van kwam was juist afgevallen. Ik heb zelf moeilijk gedaan en ben daarom doorgestuurd. Sinds dien als ik bij de ha komt neemt hij me serieus, want achteraf had ik wel gelijk dat er iets niet goed was. Ben er na ook erg lang ongesteld geweest 2 1/2 week.
oké dank je wel voor je antwoord. mijn vraag was dat omdat ik beetje zelfde heb als ts. allee weet ik dat ik weinig kans op een zw heb ivm weinig eigen eicellen amh 0,5 en verdere waardes wel goed, maar ik heb ook een mozaïek turner syndroom. heb dochter via draagmoeder en ecd geprobeerd maar kon niet tegen de hormonen. sindsdien hoe ik de cyclus bij.en nu is het la 8 weken terug dat ik ongesteld was. terwijl de cyclus de afgelopen 2 jaar regelmatig was. en de gyn zei dat er een hele kleine kans was op zelf ( daarom toch via de draagmoeder)ik had op dipsticks vage 2de lijntjes maar de test via ha was negatief en hcg gemeten in bloed en dat was 1 ui/l dus ook negatief. met ha afgesproken nog een weke aan te kijken en als er nog geen menstruatie door is gekomen dan gyn bellen. dus vandaar dat ik benieuwd was hoe je dat dan kon zien
Hoi wensdroom, Graag gedaan hoor. Jouw verhaal is ook heftig, maar ik zie ook dat je wel een mooiwondertje hebt. . Als vrouw kennen wij ons lichaam vaak erg goed laat je niet door de ha elke keer weg sturen, want ze zeggen vaker we wachten wel nog een week. Ben benieuwt of de ongesteldheid zelf komt of dat je verder op moet. Ik wilde er nog even bij zeggen dat toen ik naar de dokter ging ik een grote angst had voor bbz, omdat het in mijn familie vaak voorkomt en mijn moeder voor de dood weggehaald is met een bbz doordat de dokter haar niet geloofde. Ik ben niet op mijn mondje gevallen en liet me gewoon niet weg sturen.
ik heb zeker een heel erg mooi wondertje waar ik zeer trots op ben! ( even off topic als je in mijn topic kijkt wat hieronder staat dan kun je bijhouden wanneer we op tv komen in KRO de wandeling waar draagmoeder en ik ons verhaal vertellen.) ik laat me ook echt niet weg sturen, ze wilde eerst niet eens een bloedtest doen.. heb er op aandrongen dat ik die kreeg. en ik ga ook niet terug naar de ha volgende weke maar bel gelijk de gyn ben daar al onder controle geweest met de ecd en voor de turner dus hoeft gelukkig geen doorverwijzing te krijgen.
ben bij de hA gweest en die zei dat ik maar moest wachten dat het voorkan komen, door stress, gewichtstoename etcetc,, Tenzij ik klachten kreeg zoals buikpijn en andere afscheiding dan normaal.. Ugg 2 maanden wachten is wel voor hoor. Als ik 1 van die opkomende klachten heb dan moet ik terug Ik heb al wel aangegeven dat ik wel eens buikpijn heb en me buik zo erg opzet dat alles pijn doet, zelfs me onderrug! Maar ja hij zei dat is niets ernstigs.. Af wachten , af wachten , af wachten daar krijg ik juist stress door ! wat een gedoe,. ik kijk even nog 2 weken aan en als ik dan nog niet menstrueer dan vollehop terug naar de HA
als ik jou was zou ik terug gaan en eisen dat je een bloedtest op hcg enz.. krijgt. is op eigen kosten dus voor eigen rekening dat kunnen ze toch niet weigeren? heb ik ook gedaan.. gewoon voor jezelf opkomen je wacht al lang genoeg..
Ik vind het schandalig van de ha! Je hebt nu toch al 2 menstruaties overgeslagen?! Ik vind het niet kunnen..... Pffff ik word er boos van hihi je kan iemand toch niet zo in onzekerheid laten.