Ik wil toch eventjes kwijt dat ik die clearblue plus testen niet zo vertrouw, vriendin van mij stuurde precies zon resultaat vorige maand, alleen had ik hier op het forum al vaker een duidelijke plus voorbij zien komen alleen was het niks :O mijn vriendin aangeraden om toch eventjes een ander testje te halen nog en die was helemaal omo wit. Ik hoop voor jou natuurlijk van harte dat je zwanger bent! Ga je nog een ander testje doen?!
dank jullie wel! @loetje Inmiddels ook andere testen gedaan hoor die positief uitsloegen haha.. Kan het zijn dat ik een late innesteling heb gehad?, want ik heb gister een kv2v5 gedaan en hij was echt niet donker, erg licht zelfs! Nu was die van vanmorgen wel ietsie pietsie donkerder, maar goed... Ik wil gewoon een duidelijke test.. Deze test is duidelijk in het echt maar na het uploaden helemaal niet meer.. Bovenste test is van vanmorgen en de onderste test is van gister, beide binnen 5 minuten gemaakt.
dankje wel.. en toch maak ik me zorgen.. Vind het zo eng... Nu heb ik geen testen meer, maar had 6 wondfo testen besteld die onderweg zijn en ik heb nog een Clearblue indicator, maar die wil ik pas doen als mijn streepje wat duidelijker is.
Yes een mooie kruidvat, wat fijn. Vond het zo lullig anders van die clearblue! Wilde het toch even zeggen! Als je nu geen kruidvat testen meer hebt maar andere is de oploop weer lastig te zien, maar als je de wondfo gaat gebruiken de komende dagen komt het vast goed!
Vinden jullie die kruidvat mooi oplopen? Ik dus helemaal niet.. Oke ik had gister getest en vandaag dan, maar voor een nod dag vind ik hem veelste licht... Ik hoop zo dat hij donkerder gaat worden en dat ik gewoon een late innesteling heb gehad. Ja die Wondfo test zijn hetzelfde al kv2v5 hoor ik overal, dus maar gewoon proberen.
Ik vind die kruidvat ook wel wat licht voor op NOD....maar zolang ie oploopt is er niks loos lijkt me.
Ik vind m ook wat licht maar we lezen hier wel vaker dat dat niets zegt. Niet iedereen heeft een knaller op nod. En testen vergelijken met een dag verschil is ook lastiger omdat hcg per 48 verdubbeld. Hopelijk morgen een duidelijk verschil
Gefeliciteerd hoor.Ik hoop dat ze mooi op gaan lopen. En ja,je kV is idd wel wat licht voor op nod,maar als hij nu maar mooi op gaat lopen,komt het wel goed.Ik ga voor je duimen.
dankje wel Pipo! Vorige maand had ik donkere kv2v5 testjes, maar cb gaf aan "niet zwanger".. Dus ben wel een stuk gerust gesteld. ik hoop dat ze mooi gaan oplopen