Lieve schat ik snap dat je onzeker bent maar dit is een andere test en hij is mooi positief en goed ook!! Maak jezelf niet zo gek meid geniet ervan.
Ik wou echt dat ik die stomme dingen had terug gestuurd naar BOL. Het kan ook heel goed zijn dat ik iets minder ver ben dan dat ik denk, aangezien de positieve ovulatie test bij nader inzien helemaal niet echt positief was, het leek er echt bijna op, maar zag toch nog kleur verschil. Het kan dus heel goed zijn dat ik niet de 11e mijn ei heb gehad, maar de 13e bijvoorbeeld. Het was in iedergeval wel raak haha.
Stond de cb vandaag op 1-2? Ik had dat op 5.1 weken, en dat is helaas mis gegaan. Deze zw stond ie met 5.4wk op 3+. Is natuurlijk maar een indicatie, maar snap heel goed dat je je wel zorgen maakt. Ik ga voor je duimen dat je over een aantal maandjes een prachtige baby in je armen kan houden.
jaaa helaas staat hij nog steeds op 1-2 weken. Wel loopt de Wondfo test mooi op, vandaag bijna een knaller!
Hè balen! Ja beter om het bij 1 soort test te houden. Deze zw had ik met de kv 2v5 knallers, en bij een ander merk (weet Ff niet meer welke) hele lichte streepjes. Werd er heel onzeker van. Maar door mijn vorige miskraam was ik voor geobsedeerd Door de cb indicator. Heb er heel wat versleten deze zwangerschap 😂
haha, ik ben ook niet heel zeker ervan dat ik nu 5 weken ben hoor. Ik heb een gok genomen met mijn ovulatie test aangezien hij puur donker was op 9 juli, maar niet positief. Misschien was hij pas aantal dagen later positief en heeft mijn donor super zaad! :-D (dit is de ovulatie test van 9 juli)
Ik ga toch mijn banner veranderen. Ik vond het al niet kloppen dat ik voor mijn doen zo vroeg een eisprong had gehad. Ik zet mezelf 3 dagen terug op de banner. Van de 5 weken naar de 4.4 Het zou met alles gewoon kloppen: - Ik had duidelijk dus geen positieve ovulatie test op 9 juli en 10 juli had dezelfde kleur, aangezien zaad maximaal in hele goede omstandigheden 2 tot 7 dagen blijft leven, was mijn donor op 9 juli gekomen. - Mijn testen waren op 23 juli angstig licht, (voor een Clearblue die je 5 dagen voor NOD mag doen en ik dacht dat ik ook rond mijn nod zat). Als ik het dus opschuif zat ik pas op 9 dpo. Het zou dan ook kloppen dat ik rond 26 Juli wel mooie donkere Clearblue testen had, want het was dan 2 dagen voor mijn nod en niet zoals ik eerst dacht, al over mijn nod heen en rond mijn Nod (ja ik deed er een paar per dag). -Het zou ook kloppen met de 1-2 Clearblue testen. Deze test deed ik op 25 juli. Hij gaf 1-2 aan op mijn "nod dag", maar als mijn ei 3 dagen later is geweest, dan was het 3 weken en 4 dagen en dan snap ik waarom hij nu nog 1-2 aangeeft. - Het klopte totaal niet met mijn lange cyclus die ik altijd had, maar ik vertrouwde erop en liet de donor gewoon komen en dacht gewoon: Hij zal straks wel positief zijn. Alleen een dag later was hij nog niet positief en toen heb ik 9 juli maar voor een positieve test aangezien. Dat is de rede dat ik toch mijn banner met 3 dagen inkort.
Hm ja, deze ovu test vind ik niet overtuigend genoeg. Wellicht toch later geweest! Heb je daarna nog ovu testen gedaan?
Ik had deze dan gedaan op 9 juli en op 10 juli ook 1 en die was haast dezelfde kleur, maar toen was de donor dus al geweest en had ik besloten niet verder te testen. Dit is een foto van (links 9 juli en rechts 10 juli). Daarom denk ik toch dat mijn ei later dan de 11e is geweest, aangezien een ei pas tussen de 24 en 48 uur na een positieve test springt.
Ja, vind ze geen van beide positief. Maar dat maakt nu helemaal niets meer uit 😁 Waarschijnlijk heb je dan al 8 a 9 dpo positief getest! Ben overigens wel benieuwd hoe die andere test gaat oplopen. Ken die testen niet.
Je berekening klopt helemaal meis, echt zeker weten doe je t pas met de echo 😘hoe voel je je verder 😘
Ja precies. borsten doen pijn, spelden prikjes in bm en extreem moe. Ik kan ook niet meer tegen bepaalde geuren. x
Ik dus ook niet, maar was al zooo blij met een donkere ovulatie test, dus heb hem gewoon laten komen... ennuh het heeft gewerkt haha
Alle verse testen op een rij. Rechtsonderin: begint 23 juli (9dpo) en dan 24 juli (10dpo) (er staat juni), 26 (12 dpo) en 28 juli. (14 dpo) Middelste rij onderin: Wederom 28 juli en daarboven 29 juli.(15 dpo) Linkerrij van boven naar beneden: 30e (16dpo) , 31e (17dpo) en 1 augustus (18dpo). De test van vandaag was identiek aan 1 augustus Ik ben zoooo een testen spammer 😂😂😂
Test verslaafde! Ik ken het hoor, heb het ook gedaan. Moest en zou een knaller hebben en de 3+ op de cb test 😅