Wat vervelend! 1 ding geeft je misschien een beetje moet. Bij mijn dochter heb ik vanaf 5-6 weken, continu bloed verloren, uiteraard met pauzes er tussen van paar dagen tot paar weken. Maar dit heeft wel tot de bevalling geduurt. En ze is inmiddels een gezonde dochter van 2 jaar en 2 maanden. nu zwanger zonder bloedverlies gelukkig. Ik had volgens mij geen kramp, maar dit kan ik mij net goed meer herinneren. Het was alleen regelmatig wel helder rood, en vaak ook best veel! Sterkte meid, ik duim met je mee voor een goede afloop!
Ik hoop voor jou het allerbeste!! Helaas had ik bij 5 1/2 week maar 1 dag bloedverlies (helder) en Savonds 10min. Kramp wat kwam en ging, toen op het toilet wat stolsels en daarna helemaal niks meer.. toch een miskraam helaas. Nogmaals voor jou hoop ik het allerbeste maar kort bloedverlies kan dus ook niet goed zijn. Maar volgens mij heb je heen stolsels of weefsel toch? Dat zou dan wel weer positief zijn... Sterkte met afwachten Meis! Liefs
Hoop ook op t allerbeste voor jou... Je leest t van andere dames het kan alle kanten op... Mijn ervaring is dat ik 2 van de 4 zwangerschappen bloed verloor(ook helderrood) tot 10 a 11 weken zonder krampen oid ik leefde in angst en van echo naar echo maar alles is goed verlopen... Misschien kan je een vroege echo aanvragen? Sterkte meid!
Heb je vanmorgen nog getest? Ik heb een vroege MK gehad met bijna 5 weken en dat was eigelijk vergelijkbaar met een iets zwaardere menstruatie. Sterkte!!
is het niet mogelijk via de ha naar de gyn te gaan voor een echo? hier was dat zo geregeld en het geeft iig iets meer duidelijkheid waar je NU staat.. volgende week kan weer anders zijn maar wellicht geeft het rust
Met een termijn van 4,3 heeft een echo niet zo veel zin want dan is er nog niets te zien volgens mij. Dan heb je bv. meer aan woensdag en vrijdag hCG laten prikken om te kijken of het goed oploopt.
Ja dat is ook wat de ha zei. Een echo heeft nu geen nut. Het is dus afwachten. Ik heb het bloeden alleen bij het plassen. Weet nou niet wat ik ervan moet denken. Lees ook veel.over een hematoom?
Je weet wel zeker dat het bij je baarmoeder vandaan komt en niet bij je blaas o.i.d? Ik vind het nogal gek dat je het alleen hebt bij het plassen namelijk..
Dat is niet zo gek hoor, dat heeft namelijk met druk te maken.. Ik heb het bij mijn miskraam ook alleen met plassen gehad, niet veel (minder als menstruatie) en zonder krampen. Ik hoop voor TS dat het wel goed gaat
Met mijn miskraam kon ik mijzelf er niet tegen verschonen, het liep er steeds uit. Maar omdat TS zegt dat ze het alleen heeft tijdens het plassen en de krampen gisteren ook gestopt zijn lijkt mij dat het niet zo'n hele gekke vraag is. Zou ook best een blaasontsteking kunnen zijn.
Ik had gisteren echt kramp in de ochtend. Daarna was het weg. Vabdaag een zeurende pijn in mijn onderbuik. Het bloed is nog zoals gisteren.
Ik bedoelde meer dat het bloeden na het plassen niet zo gek is, niet dat je vraag gek is want wat ik zei; bij mij was het ook enkel na het plassen en was toch echt een mk @TS: ik hoop voor je dat er niks aan de hand is, wanneer krijg je een echo?
Ik heb een echo staan op 3 nov. Maar heb met de ha een afspraak om het tot.vrijdag aan te kijken hoe hevig de bloeding is en of het meer zal worden. Dan zal er gekeken worden of er een inwendige echo nodig is. Kramp is nou echt verdwenen en het bloeden is alleen met het plassen en dan is het slijmerig