Zijn er achter gekomen dat we na de 1 e ivf poging zwanger zijn geworden . He eindelijk was is dat mooi naar 4 jaar in de mmm. Maar nou ben ik zo bang dat het mis gaat. En ik heb bijna geen symptomen alleen dat ik veel moet plassen en dat ik moe ben. 8-4 heb ik pas de 1 e echo . Meerdere meiden zonder symptomen ?
Hee Debbi, Ik heb denk ik net ontdekt dat ik zwanger ben en merk bijna niks. Was wel af en toe een beetje misselijk en had wat buikpijn, maar daarvan heb ik steeds gedacht dat ik het verzon of dat het niks met een eventuele zwangerschap te maken had. Ik was ook wel moe, maar ook snotverkouden, dus dat leek me een logische verklaring. Ik vind het ook superspannend! Nog 8 weken kans dat het mis gaat... Maar goed...de kans dat het goed gaat, is veel groter. Misschien gaat dat ons helpen Veel succes de komende weken! Zorg goed voor jezelf en de kleine in wording! Groetjes, Anne
@Debbi ik ben vandaag 5 weken en 6 dagen. Sinds vandaag ben ik erg misselijk. De hele dag door wel. Dat is wel minder. Voor de rest slaap ik heel veel. Ik ga om 21:00 naar bed. Ik wou dat ik nergens last van had :-$
Proficiat!!! Ik had ook de eerste weken geen symptomen dus dat wil niks zeggen. Probeer te genieten van dit wonder.
ik ben bijna 11 weken en heb nooit kwaaltjes gehad, zo kan t dus ook ik zou er gewoon lekker van genieten! maar als je pech hebt komen de kwaaltjes met een weekje of 6.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Bij mij kwamen de kwaaltjes pas op gang na onze eerste echo. met 6 weken ongeveer. Na de eisprong had ik last van lage rugpijn, maagzuur en veel onrust in mijn lijf. Het is gewoon een hele spannende periode maar je moet gewoon proberen om er van te genieten. Als het mis gaat is het natuurlijk heel verdrietig maar we hebben helaas geen invloed op de situatie. Veel succes de 8e en ik hoop op een mooi kloppend hartje voor jullie.
Dank jullie wel dames ! Jullie ook allemaal gefeliciteerd 😉 Oke ik ga dan nu gewoon van het moment genieten en wachten tot 8-4 meer kan je helaas niey doen
Haay Debbie, Allereerst Gefeliciteerd! Ik ben morgen 7 weken en ook (gelukkig) weinig kwaaltjes... ik ben soms met vlagen misselijk.. veder heb ik gevoelige borsten,ook niet dagelijks. wel moet ik vaak plassen en ben ik sneller moe.. Mijn vk zei ook dat weinig tot geen kwaaltjes normaal is de ene vrouw heeft er veel last van en de ander juist niet. dus geniet er lekker van.. hoop op een mooie echo op 8 april.
Gefeliciteerd! Kwaaltjes begonnen hier vanaf een week of 6. Probeer ervan te genieten dat je juist nergens last van hebt Ik duim voor een goede echo!
Bij mij ook kwaaltjes vanaf week 6, en tot nu toe nog steeds erg misselijk. Maar ik snap dat je constante zorgen hebt, ik denk dat dit de hele zwangerschap wel zal blijven. En daarna ook nog, want dan ben je moeder en heb je ook zorgen Geniet van deze tijd! Je bent zwanger en dat is toch het meest geweldige nieuws !
Gefeliciteerd! Ik kreeg bij mijn zoontje ook pas kwaaltjes rond week 6 of 7, en eigenlijk nog maar minimaal.... Nooit last gehad van veel plassen of extreme misselijkheid of wat dan ook. Twee weekjes beetje misselijk geweest en ik lustte na week 7 geen koffie meer, dat was alles! En ik was ook zo bang in het erdoor. Mijn testen bleven heel licht dus ik dacht echt dat het fout zat! Het eindresultaat ligt toch echt gezond en wel in zijn bedje te tukken nu
Super gefeliciteerd!!! Ik begrijp je angst heel goed. Zelf was ik gelukkig ook de eerste terugplaatsing zwanger. Toch blijft het gevoel van onzekerheid, zeker omdat je zolang hebt moeten wachten... Ik had pas vanaf 7 of 8 weken lichte symptomen. Wil allemaal niets zeggen! Probeer afleiding te zoeken en te genieten!
Dank jullie wel dames Jaa het is allemaal heel raar en beseft het nog niet omdat je niks merkt . Maar wat jullie allemaal zeggen Ik ga er lekker van genieten en hopen dat het snel 8-4 is .