geen symptomen 4 weken zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mamabenyamin, 2 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenyamin

6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    lieve mama's

alle eerst hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap en voor mama's die reageren die al kindjes hebben ook super leuk!!

ben nu 4 weken zwanger en heb nog geen symptomen tuurlijk even afkloppen maar vind et beetje vreemd ahahaha. heb namelijk bij mijn eerste vanaf begin alle symptomen gehad. Soms zit ik op de bank en denk k ben ik wel zwanger??

Wie heeft dit ook of gehad? en kwamen de symptomen dan wel snel of hebben jullie helemaal geen symptomen gehad?

bedankt voor jullie reactiessss alvast!

2. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ik kreeg pas vanaf 7,5 week symptomen (misselijk en spugen). Had al een paar vroege echo's en pas daarop kreeg ik de bevestiging dat er iets zat.

Paar dagen geleden waren kwaaltjes ineens weg (nog wel vroeg moe op de avond), om vandaag weer terug te komen.

Bij mij dus op en af en vrij minimaal.

3. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Geduld is een schone zaak.. wacht maar, de symptomen komen vanzelf wel, je bent nog heel pril zwanger! !

4. hanneke7

hanneke7 Lid

9 jul 2012
    79
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bij mijn beide zwangerschappen was ik tot 6 weken alleen wat moe. Toen ging opeens een knip om een begon de misselijkheid enzovoort. Dus misschien komt het allemaal nog.

5. missas

missas Actief lid

12 dec 2010
    315
    0
    16
    Verpleegkundige
    hoi hoi,

Ik deel dit gevoel met je mee. Bij mijn eerste kwam rond de 7 weken de misselijkheid en ik heb het geweten ook. Tot week 18 gespuugd incl zkh opname. Nu bijna 5 weken zwanger en op de moe heid na geen klachten. Het hcg hormoon verdubbeld zich met de dagen maar misschien hebben wij er pas last van als het rond de piek zit. Wees blij en geniet er nu van want de symptomen zullen nog wel komen.

6. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    bij mij begon net pas bij 8-9 weken dus even rustig aan! ben blij dat je nog niet boven de pot hangt :p

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb ook nauwelijks symptomen hoor :D. Alleen wat moe, verder niets.
    Volgens mij niets raars aan, zo vroeg in de zwangerschap!

8. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Ik had tot week 16 geen symptomen en voelde niets.. Pas met 16 weken IETS van bandenpijn. Verder niks gemerkt; mijn moeder en een vriendin hadden dat ook.

Kwaaltjes kunnen wegblijven, komen en gaan, afzwakken; alles is mogelijk :)

9. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    In de meeste gevallen beginnen de kwaaltjes later pas. Bij mijn zwangerschappen (6 in totaal waarvan 3 voldragen) begon "de ellende" na de 6de week.. en daarna heb ik tot aan de bevalling boven de pot gehangen. Dus geniet ervan, en ik hoop voor je dat je een kwaaltjesvrije zwangerschap mag beleven.

10. JMay

JMay VIP lid

22 feb 2014
    6.685
    0
    36
    NH
    Bij mijn dochter nooit echt kwaaltjes gehad, ja op het eind wat maagzuur maar veder niets.

Nu weer geen kwaaltjes, wel extra moe merk ik
    maar veder ook weinig hihi

alleen maar fijn toch ! hopelijk blijven ze weg die rot kwaaltjes

11. Anneke83

Anneke83 Actief lid

3 jun 2014
    231
    0
    16
    Tijdens mijn eerste zwangerschap had Ik ook nauwelijks symptomen (paar dagen last gehsd van gevoeligere borsten en op het einde wel flink maagzuur) Hoop dat eigenlijk tijdens deze zwangerschap ook zo te hebben, want als ik soms hoor hoe ziek vrouwen ervan kunnen zijn... Ik zou toch echt niet willen ruilen dan!
    Zwangerschap is hier ook nog pril, dus even afwachten!!

12. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik had ook nagenoeg geen symptomen. Ik was alleen echt heel erg moe maar dat kwam pas rond de 6 a 7 weken dacht ik. Verder had ik soms een menstruatieachtig gevoel maar dat was ook echt alles.
    Je kan ook geluk hebben:D

Deel Deze Pagina