hallo meiden ik ben volgens de calculator 4 weken zwanger,en nu heb ik sinds vanochtend buikpijn/drukkend gevoel,komt dit wel goed,weet iemand dat? of is dat heel normaal ik ben bang dat het mis gaat! liefs love31
ja kan, het is echt afwachten, hoe lullig dit ook klinkt. In het begin krijg je vaak rare dingen te voelen hoor. annette
Ik heb de eerste week ook met regelmaat buikpijn gehad, leek een beetje op ongesteldheidskrampjes en bij mij is het goed gegaan. Als je geen bloed verliest, hoeft het niets te betekenen hoor...maar je zult even moeten afwachten vrees ik tot je een echo hebt. Ik wens je het allerbeste!
Ik had ook zo'n raar gevoel in m'n buik. Na het plassen alsof de boel kromp, echt heel raar. Tot 7 weken het gevoel dat ik ongi ging worden, en er gebeurde helemaal niets. Je wil niet weten hoe vaak ik de eerste weken naar de plee ben gerent in de veronderstelling dat ik ongi zou zijn.... Vrijdag heb ik mijn eerste echo, ben benieuwd of het allemaal goed is.
hoi hoi, Het zou bandenpijn kunnen zijn. Ik had er zelf ook last van en ben toen op internet gaan kijken en las toen over bandenpijn. Strekte en succes Groetjes
Sluit mij aan bij de andere meiden. Je kunt in het begin werkelijk van alles voelen. Ik had steeds het gevoel ongesteld te moeten worden, helemaal op het einde ook weer. Afwachten is de enige oplossing,het is ook een spannende tijd. Succes en het allerbeste
denk dat je er niet gelijk van uit moet gaan at het fout gaat...je voelt een heleboel al vanaf het begin van de zwangerschap.