Hoi meiden, ik ben nu net een paar dagen overtijd en heb inmiddels 3 testen gedaan. Er staat wel overduidelijk een streepje dus ik ben echt wel zwanger maar het is een heel licht streepje. Bij Isabella was er meteen een hele dikke vette streep en daarvoor heb ik een MK gehad. Toen waren de testen ook telkens zo licht van kleur. Ik maak me nu dus weer wat zorgen dat het misschien wel weer mis kan gaan. Of is het normaal dat je in het begin van de zwangerschap zo'n lichte streep hebt? Donderdag 3 september ben ik zwanger geworden dus statistisch gezien ben ik morgen pas 2 weken zwanger.
Hi Mama van Isabella, Ik denk dat de lichte testen vooral te maken hebben met de zwangerschapsduur. En niet bij elke zwangerschap heb je evenveel HCG op hetzelfde moment. Bij mijn MK had ik hele overduidelijke positieve testen en bij deze zwangerschap heeeeeeeeele lichte testen. Maar zoals je aan m'n banner ziet zit de kleine er gewoon nog in Geniet van je zwangerschap en probeer je niet al te druk te maken... Nog een paar weekies en dan zal een echo je zekerheid geven. Groetjes, Angelic